Hm, skal have opereret tissekonen :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.213 visninger
13 svar
4 synes godt om
9. september 2013

Anonym trådstarter

Hej,
Har idag været til den kære doktor som videre sendte mig til "kosmetisk" operation.
Jeg skal simpelthen have fixet min tissekone - og jeg er både nervøs og spændt.
Jeg er efter fødslen for tre år siden, har jeg bare været ked af dens udseende og ja alt muligt andet.

Er der andre der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

lycly

Nu blev jeg lige nysgerrig, hvad er det du skal have fixet?? Hvad kan man gøre af kosmetiske ting, ja.. Dernede..?

Anmeld

9. september 2013

Muffin_girl

LuLy skriver:

Nu blev jeg lige nysgerrig, hvad er det du skal have fixet?? Hvad kan man gøre af kosmetiske ting, ja.. Dernede..?

Min tanke også..

Anmeld

9. september 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Jeg skal have taget noget af mine skamlæber væk, har for meget hud omkring klitoris så kan næsten intet mærke, hvis ikke min kæreste, groft sagt ikke han graver sig frem
Meget ulækkert, men ja sådan er det :-)

Anmeld

9. september 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg skal have taget noget af mine skamlæber væk, har for meget hud omkring klitoris så kan næsten intet mærke, hvis ikke min kæreste, groft sagt ikke han graver sig frem

Den forklaring gik lidt galt, håber du forstår det alligevel :-)

Anmeld

9. september 2013

Muffin_girl

Anonym skriver:

Intet er ulækkert ! Ikke efter min mening.. Du kan jo ikke gøre for det .. Er der ikke mange risikoer ved sådan en operation?

Anmeld

9. september 2013

B&J

jeg syntes det er dejligt du skal have det gjord tænk hvor meget du kommer til at nyde sexen med din mand bagefter og bliver da dejligt den kommer til at se sååå flot ud bagefter...

men forstår godt du er nervøs jeg er også nervøs over jeg skal have fjernet at mit hud når det er

Anmeld

9. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg syntes det er dejligt du skal have det gjord tænk hvor meget du kommer til at nyde sexen med din mand bagefter og bliver da dejligt den kommer til at se sååå flot ud bagefter...

men forstår godt du er nervøs jeg er også nervøs over jeg skal have fjernet at mit hud når det er

Hold nu op hvor er du blevet flot!.. Nøøøøj, hvor er du smuk!..
Det er også en af de ting jeg glæder mig mest til ;-) Hvornår skal du opereres?

Anmeld

9. september 2013

Benjamins'mor

B&J skriver:

Min mor har fået fjernet det overskydende hud på maven, og det er bare blevet så pænt på hendes mave.

Anmeld

9. september 2013

B&J

Anonym skriver:

Hold nu op hvor er du blevet flot!.. Nøøøøj, hvor er du smuk!..
Det er også en af de ting jeg glæder mig mest til ;-) Hvornår skal du opereres?

Hov mange mange tak hvor er du bare super sød

jamen der går nok 3-6år inu desværre, men lige pt er jeg i løntilskud og håber på arbjede bagefter eller elevplads

også der efter vil jeg gerne arbejde 1-2år også blive gravid også der efter hud så der går nok nogle år men glæder mig sååå meget til den dag jeg skal det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.