Anbefal regntøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
7 svar
1 synes godt om
9. september 2013

mor88

Hej piger,

Jeg skal ud at købe nyt sæt regntøj til datteren på næsten 2 år, da det ellers så fine hummel regnsæt hun har, slet ikke kan holde vandet ude!!! 

Så plz kom med jeres bedste bud? 

Og er der nogen der har didriksons? Er det ikke for varmt til en regnvejrsdag i september?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

modesty

Hej piger,

Jeg skal ud at købe nyt sæt regntøj til datteren på næsten 2 år, da det ellers så fine hummel regnsæt hun har, slet ikke kan holde vandet ude!!! 

Og er der nogen der har didriksons? Er det ikke for varmt til en regnvejrsdag i september?

Vi er glade for Celavi. 

Har også hørt meget godt om Abeko.

Anmeld

9. september 2013

Aabye

Jeg har Hummel til min store og har aldrig haft problemer med det.. 

Har hørt godt om Abeko..

Min yngste har et sæt fra ColorKids som vi heller ikke har haft problemer med - men det er også begrænset hvor meget han har været ude i det, han er nemlig kun 10 mdr

Anmeld

10. september 2013

*maygirl*

Følger lige med her - for har også bevæget mig ud i regntøjsjunglen.

Jeg har netop også fundet frem til at didriksons regntøj skulle være det bedste i forhold til vandtætheden og har også kigget på det der med foer - men er også i tvivl om det er for varmt og det mon er spild at bruge de flere penge på det. Men omvendt vil jeg også gerne bruge de penge der skal til at for sikre min datter er varm og tør.

Anmeld

10. september 2013

DianaRJS

mor88 skriver:

Hej piger,

helt klart celavi

Anmeld

10. september 2013

De3Guldklumper

Celavi

Anmeld

10. september 2013

*maygirl*

Celavi får bare ikke så gode karaktere i testen

Anmeld

10. september 2013

janne1986

Ticket er det eneste mærke der kan holde min datter tør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.