Hjælp! kan det være hormon procent i blodet er faldet ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
6 svar
1 synes godt om
9. september 2013

mira2013

Jeg er gravid for 4. gang efter behandling hvor jeg første 2 gang begyndte at bløde i uge 4-5 og den ene var i uge 7. hvor jeg fik slet ikke blødning men til scanning var der ingen baby

Jeg er gravid i 5. uge + 6 dage
Ved graviditetens begyndelse,begyndte jeg få spænding i underliv og var meget træt og svimmel,kvalme,smerter i maven,og da jeg bøjede mig og når jeg nyste, så gjorde det rigtig ondt og niv i maven og hade menstruation ligne smerte i maven og ondt i ryggen og ømme bryster uro i kroppen og ondt i hovede skal hele tiden på wc.Det var hårdt men skønt på sammen tid kunne mørke alt er som det skal, men ligepluslige forsvundet det hele kunne ikke mærke på nåd i 2 dag og nu har jeg kun ømme bryster og meget lidt kvalme og går tit på wc men ikke som før, kan slet ikke mærke nåd i maven heller ikke menstruation ligne smerte eller niv er meget bange for at det er hormon procent i blodet er faldet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

et-ønske

Jeg kender ikke noget til det - men vil ikke gå uden at sende et og i din retning!

Anmeld

9. september 2013

mira2013

et-ønske skriver:

Jeg kender ikke noget til det - men vil ikke gå uden at sende et og i din retning!

Mange tak for din svare
Har virkelige bruge for et svar jeg kan se der mange ser har læst den og ingen svar
De var sødt af dig li at skrive selv om du ikke kender nåd til det
Og har virkelige bruge for . fra 2 timer siden fik jeg stærke menstruation ligne smerter og begyndte at bløde som kraftig menstruation jeg ringet til lægevagt hvor de Sage de ikke kan gøre nåd jeg skal vente til imorgen for at lave blødprøve for at se hormon stiger eller falder i blød og at det er ikke sikkert at det er en abort for nogen kan få kraftig blødning uden de aborter eller moske det er den ene og beholde på den ande ( har sæt 2 æg op ) eller moske er det start på en abort
Jeg lag mig på ryggen og sov og vågen efter 2 timer hvor jeg ikke har mave smerter mere og blødning er ikke så kraftige som før men er meget nervøs og har det meget dårligt
HÅBER virkelig om der nogen der kender nåd til at blød i gravitet at skriv til mig

Anmeld

9. september 2013

tweety2060

Har desværre ikke oplevet det som du beskriver, så har ingen gode råd!
MEn opper lige teksten, så du forhåbentligt får svar!!
Håber det bedste for dig!!

Anmeld

9. september 2013

Tulipan

mira2013 skriver:

Jeg er gravid for 4. gang efter behandling hvor jeg første 2 gang begyndte at bløde i uge 4-5 og den ene var i uge 7. hvor jeg fik slet ikke blødning men til scanning var der ingen baby

Ved graviditetens begyndelse,begyndte jeg få spænding i underliv og var meget træt og svimmel,kvalme,smerter i maven,og da jeg bøjede mig og når jeg nyste, så gjorde det rigtig ondt og niv i maven og hade menstruation ligne smerte i maven og ondt i ryggen og ømme bryster uro i kroppen og ondt i hovede skal hele tiden på wc.Det var hårdt men skønt på sammen tid kunne mørke alt er som det skal, men ligepluslige forsvundet det hele kunne ikke mærke på nåd i 2 dag og nu har jeg kun ømme bryster og meget lidt kvalme og går tit på wc men ikke som før, kan slet ikke mærke nåd i maven heller ikke menstruation ligne smerte eller niv er meget bange for at det er hormon procent i blodet er faldet

Jeg havde også godt gang i maven med niv osv den uge jeg skulle have haft min menstruation. Derefter forsvandt det, og kvalmen satte ind ca i 6+0...
Jeg havde så først ondt i maven igen i 10+0 hvilket skræmte mig fordi det var så længe siden sidst.
Men min baby har det altså fint
Man har forskellige symptomer!
Så længe du bliver ved med at have ømme bryster og ikke bløder, så tror jeg ikke du skal være bange

Men jeg forstår godt du er bange! Jeg bliver også bange så snart noget er anderledes, fx en dag uden kvalme og jeg er sikker på babyen er død
Men sådan er det når det er et ønskebarn man har i maven, og tror specielt det er slemt når man har tabt før

Så jeg håber på at alt er i den skønneste orden! Og hvis du bliver alt for nervøs så betal dig for en trykhedsscanning i 6+2 - der kan man se hjerteblink - og det fjerner alle de dumme tvivlstanker og gør en super lykkelig

Anmeld

10. september 2013

ønskebørn74

mira2013 skriver:

Det er helt normalt at symptomer kommer og går.. 

Anmeld

10. september 2013

l.kjoeller

mira2013 skriver:

Det må du bestemt ikke tage som noget negativt. Nyd det da det er helt normalt selvom jeg godt forstår du bekymrer dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.