mira2013 skriver:
Jeg er gravid for 4. gang efter behandling hvor jeg første 2 gang begyndte at bløde i uge 4-5 og den ene var i uge 7. hvor jeg fik slet ikke blødning men til scanning var der ingen baby 
Jeg er gravid i 5. uge + 6 dage
Ved graviditetens begyndelse,begyndte jeg få spænding i underliv og var meget træt og svimmel,kvalme,smerter i maven,og da jeg bøjede mig og når jeg nyste, så gjorde det rigtig ondt og niv i maven og hade menstruation ligne smerte i maven og ondt i ryggen og ømme bryster uro i kroppen og ondt i hovede skal hele tiden på wc.Det var hårdt men skønt på sammen tid kunne mørke alt er som det skal, men ligepluslige forsvundet det hele kunne ikke mærke på nåd i 2 dag og nu har jeg kun ømme bryster og meget lidt kvalme og går tit på wc men ikke som før, kan slet ikke mærke nåd i maven heller ikke menstruation ligne smerte eller niv er meget bange for at det er hormon procent i blodet er faldet
Jeg havde også godt gang i maven med niv osv den uge jeg skulle have haft min menstruation. Derefter forsvandt det, og kvalmen satte ind ca i 6+0...
Jeg havde så først ondt i maven igen i 10+0 hvilket skræmte mig fordi det var så længe siden sidst.
Men min baby har det altså fint

Man har forskellige symptomer!
Så længe du bliver ved med at have ømme bryster og ikke bløder, så tror jeg ikke du skal være bange
Men jeg forstår godt du er bange! Jeg bliver også bange så snart noget er anderledes, fx en dag uden kvalme og jeg er sikker på babyen er død
Men sådan er det når det er et ønskebarn man har i maven, og tror specielt det er slemt når man har tabt før
Så jeg håber på at alt er i den skønneste orden! Og hvis du bliver alt for nervøs så betal dig for en trykhedsscanning i 6+2 - der kan man se hjerteblink - og det fjerner alle de dumme tvivlstanker og gør en super lykkelig
Anmeld