Mobil abonnement

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. september 2013

Anonym trådstarter

Hej piger ..

Vælger lige at være ano da jeg ikk ved om min kæreste kunne finde på at Google det jeg skal spørge om

Sagen er den at min kæreste har en iPhone 4 som vi købte til ham for 4 år siden .. Og den er simpelthen blevet så dårlig ! De to knapper der er virker ikke rigtigt !

Når men den har holdt godt til trods for den er blevet brugt meget og er blevet brugt i en lorte brønd ( min kærestes arbejde gør han skal ned i brønde lave pumper osv )

Han ønsker sig en ny , gerne en iPhone 5 , og sådan en vil jeg gerne give ham i julegave ( han får den så på foreskud) men da han bruger sin iPhone som arbejdes telefon betyder det så at firmaet betaler regningen derfor søger jeg så nogen der ved ón man kan købe iPhone 5 med et abonnement der hedder betal det du bruger ! Så man ikk skal give de 100 kr om måneden .. Men jeg kan ikk finde nogen som køre med det ..

Puha , det blev langt ! Håber i kan svare mig på mit spørgmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej piger ..

Vælger lige at være ano da jeg ikk ved om min kæreste kunne finde på at Google det jeg skal spørge om

Sagen er den at min kæreste har en iPhone 4 som vi købte til ham for 4 år siden .. Og den er simpelthen blevet så dårlig ! De to knapper der er virker ikke rigtigt !

Når men den har holdt godt til trods for den er blevet brugt meget og er blevet brugt i en lorte brønd ( min kærestes arbejde gør han skal ned i brønde lave pumper osv )

Han ønsker sig en ny , gerne en iPhone 5 , og sådan en vil jeg gerne give ham i julegave ( han får den så på foreskud) men da han bruger sin iPhone som arbejdes telefon betyder det så at firmaet betaler regningen derfor søger jeg så nogen der ved ón man kan købe iPhone 5 med et abonnement der hedder betal det du bruger ! Så man ikk skal give de 100 kr om måneden .. Men jeg kan ikk finde nogen som køre med det ..

Op

Anmeld

9. september 2013

lycly

Det tror jeg altså man kan hos alle teleselskaber. Grunden til at de laver alle de der abonnement tilbud er jo fordi at det er de færreste som giver 5000 for en telefon lige nu og her. Men hvis man vil det kan man også sagtens det og så betaler man jo intet abonnement eller noget, kun forbrug

Anmeld

12. september 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Det tror jeg altså man kan hos alle teleselskaber. Grunden til at de laver alle de der abonnement tilbud er jo fordi at det er de færreste som giver 5000 for en telefon lige nu og her. Men hvis man vil det kan man også sagtens det og så betaler man jo intet abonnement eller noget, kun forbrug

Okaj tusind tak

Jeg har ik lige været online de sidste par dage så du får desværre først et tak for hjælpen nu

Anmeld

12. september 2013

Aabye

Jeg ville IKKE have en Iphone 5 som arbejds telefon.. Den er temmelig skrøbelig fordi rammen er lavet i aluminium.. Den bliver mega hurtigt ridset... :/ Og kan også nemt blive skæv.. Jeg har allerede set de første som er skæve.. Man kan se det når man ligger dem på et bord.. 

Anmeld

12. september 2013

ano14316

Anonym skriver:

Hej piger ..

Jeg har købt min telefon igennem callme da jeg havde arbejdstelefon på det tidspunkt der er der ingen binding på abonnementet så det kan opsiges efter d. 1 måned...
Ellers kan du købe den over dit eget abonnement og vinde dig i 6 mdr i dit selskab..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.