Vægtøgning??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
7 svar
7 synes godt om
9. september 2013

et-ønske

Ja undskyld men f...!!!!

Jeg startede på puregon sidste torsdag, var på vægten lørdag - det samme som ugen før. Idag +4 kg!!!! Det kan da nærmest ikke lade sig gøre?! Er det normalt at tage på under hormon behandlingen? Jeg er rystet har ikke engang levet en "fed" weekend......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

ønskebørn74

et-ønske skriver:

Ja undskyld men f...!!!!

Jeg startede på puregon sidste torsdag, var på vægten lørdag - det samme som ugen før. Idag +4 kg!!!! Det kan da nærmest ikke lade sig gøre?! Er det normalt at tage på under hormon behandlingen? Jeg er rystet har ikke engang levet en "fed" weekend......

ring til klinikken.. Det kan være tegn på for mange æg.. Og er de taget ud, kan det være tegn på overstimulering..

Anmeld

9. september 2013

et-ønske

ønskebarn74 skriver:

ring til klinikken.. Det kan være tegn på for mange æg.. Og er de taget ud, kan det være tegn på overstimulering..

Sidder og venter på Gyn afd nu havde en tid til scanning idag, så jeg er godt nok spændt! For jeg kan absolut ingenting mærke efter jeg er startet på puregon - ikke et eneste symptom på at min krop laver noget
Så kryds lige for mig

Anmeld

9. september 2013

l.kjoeller

et-ønske skriver:

Ja undskyld men f...!!!!

Det er desværre helt normalt at tage på. Det var dog ret hurtigt 

Anmeld

9. september 2013

ønskebørn74

et-ønske skriver:

Sidder og venter på Gyn afd nu havde en tid til scanning idag, så jeg er godt nok spændt! For jeg kan absolut ingenting mærke efter jeg er startet på puregon - ikke et eneste symptom på at min krop laver noget
Så kryds lige for mig

Hepper... 

Anmeld

9. september 2013

et-ønske

Fuldstændig nedslående scanning er så ked af det!!

Skal scannes igen på fredag, har dannet en kæmpe cyste igen igen.... Og nogle få små æg. Hvis de ikke er blevet større på fredag, er det videre til Skive.

Jeg havde stor tiltro til IUI, så er bare helt vildt ked af det

Anmeld

9. september 2013

BigHope13

et-ønske skriver:

Fuldstændig nedslående scanning er så ked af det!!

Skal scannes igen på fredag, har dannet en kæmpe cyste igen igen.... Og nogle få små æg. Hvis de ikke er blevet større på fredag, er det videre til Skive.

Jeg havde stor tiltro til IUI, så er bare helt vildt ked af det

åh nej,
kæmpe stort kram herfra, det er bare en nedslående besked at få. Men er sikker på uanset hvilken behandling i skal igennem så skal i nok få en dejlig bebs. Det krydser jeg ihvertfald hele min krop for

Anmeld

9. september 2013

et-ønske

BigHope13 skriver:

åh nej,
kæmpe stort kram herfra, det er bare en nedslående besked at få. Men er sikker på uanset hvilken behandling i skal igennem så skal i nok få en dejlig bebs. Det krydser jeg ihvertfald hele min krop for

Tak

håber min krop har lavet mirakler til fredag men det er nok lige rigeligt optimistisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.