han vil ikke sove!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. september 2013

DianaRJS

min skønne skønne skønne søn på 3½ der ALTID har været som en drøm at få i seng vil bare hverken a elelr b for tiden, vi starter putte ritual kl 19.30 med en lille historie, og godnat sang, og lidt snak om hvad der er sket i løbet af dagen, som vi altid har gjort...

nu har jeg den sidste uge brugt fra kl 19.30 til kl min 22 på at få ham til at sove, og intet hjælper..... jeg er ved at blve siiiiiindsyg

hvad kan man gøre ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Sover han stadigvæk til middag? Hvis han ikke gør ville jeg forsøge, at tage middagsluren fra ham f.eks. hveranden dag.

Det var fuldstændig det samme med min dreng og pige. Vores dreng var 2 år og 10 mdr. da han stoppede og vores pige var 2 år og 9 mdr. da hun stoppede.

De stoppede med middagsluren fra den ene dag til den anden og sov kun til middag engang imellem.

Anmeld

9. september 2013

DianaRJS

MoarHvidovre skriver:

Sover han stadigvæk til middag? Hvis han ikke gør ville jeg forsøge, at tage middagsluren fra ham f.eks. hveranden dag.

Det var fuldstændig det samme med min dreng og pige. Vores dreng var 2 år og 10 mdr. da han stoppede og vores pige var 2 år og 9 mdr. da hun stoppede.

De stoppede med middagsluren fra den ene dag til den anden og sov kun til middag engang imellem.

han sover ikke til middag mere.. har han ikke gjort siden han var 2,10 år så det er snart 1 år han ikke har sovet til middag, men der plejer heller ikk være problemer, men skal jeg lige love for der er kommet....

for 3 uger siden var han en af de børn der bare forsvinde kl 19 hvor man så finder ham i den dybeste søvn i hans seng, emn skal lige love for at det fik en ende da.... klokken var 23.30 før han sov i går og han stod op kl 7 så han burde jo være træt....

Anmeld

9. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
DianaRJS skriver:

han sover ikke til middag mere.. har han ikke gjort siden han var 2,10 år så det er snart 1 år han ikke har sovet til middag, men der plejer heller ikk være problemer, men skal jeg lige love for der er kommet....

for 3 uger siden var han en af de børn der bare forsvinde kl 19 hvor man så finder ham i den dybeste søvn i hans seng, emn skal lige love for at det fik en ende da.... klokken var 23.30 før han sov i går og han stod op kl 7 så han burde jo være træt....

Det lyder som mine børn. De bliver også puttet omkring kl. 19 og sover til kl. 6.15 uden, at vågne.

Hm, jeg har desværre ingen gode råd. Håber at det går hurtigt over og at han bliver nem, at putte igen. Og ja, han må da godt nok være træt når han faldt så sent i søvn.

Anmeld

9. september 2013

DianaRJS

MoarHvidovre skriver:

Det lyder som mine børn. De bliver også puttet omkring kl. 19 og sover til kl. 6.15 uden, at vågne.

Hm, jeg har desværre ingen gode råd. Håber at det går hurtigt over og at han bliver nem, at putte igen. Og ja, han må da godt nok være træt når han faldt så sent i søvn.

er han også hele dagen er han som storebror siger " en sur ost" og rigtig pylret, og man kan virkelig se på ham han er brugt, men han overgiver sig bare ikke, det er som om når han så skal i seng, at han lgie har fået en kande kaffe til at brænde af for så bliver han som han normalt ville være i løbet af dagen, glad og tilfreds, og griner nærmest bare man kigger på ham..... men den dreng vil vi jo helst gerne nyde i løbet af dagen ;P

men ja håber også snart det får en ende, eller ihvertfald inden tvillingerne kommer, der må han nu meget gerne være tilbage i sit gamle jeg ;P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.