Jeg er så dårlig!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. september 2013

Anonym trådstarter

Ja... Jeg er SÅ dårlig til det med ventetiden. 

Jeg kan først teste i midten af måneden, og føler allerede jeg har de vildeste symptomer!

jeg er oppustet, jeg er mega hormonella, lyst til ting jeg ikke har spist før, fået uren hud, jag i underlivet, en lille smule kvalme de sidste 2 dage om morgenen. 

Åh altså, nu ved jeg godt ingen af jer er læger, eller synske.

Men lyder dette som om der er bid? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg kan først teste i midten af måneden, og føler allerede jeg har de vildeste symptomer!

jeg er oppustet, jeg er mega hormonella, lyst til ting jeg ikke har spist før, fået uren hud, jag i underlivet, en lille smule kvalme de sidste 2 dage om morgenen. 

Håber der er bid.

Men kroppen kan drille helt vildt, når man forsøger at lave baby

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Håber der er bid.

Men kroppen kan drille helt vildt, når man forsøger at lave baby

Ja det kunne jeg forstille mig, det sikkert fordi man hele tiden håber hehe.

men jeg håber godt nok også den er der 

Anmeld

8. september 2013

Bak

Anonym skriver:

Haha, selvom man er læge kan man da ikke sige, om du er gravid eller ej uden en test Det er nok nærmere den synske evne man skal besidde Men krydser fingre for dig!!

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Haha, selvom man er læge kan man da ikke sige, om du er gravid eller ej uden en test Det er nok nærmere den synske evne man skal besidde Men krydser fingre for dig!!

Haha det er rigtigt 

Tak, håber det giver pote 

Anmeld

8. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det bedste vil være at vente og se men jeg kender det godt!!! Når man er i baby-mode, så er der bare symptomer og tegn über alles i tide og utide  

jeg selv er på første cyklus,  og regner med at have en laaang cyklus på ca 40 dage. Dvs ægløsning også først vil være her omkring d. 10 i denne måned. Men p trods af det, så har jeg haft mens smerter og ægløsnings-jag siden forrige uge!!! Det er så latterligt, og man går bare og bliver forvirret og håbefuld samtidig med at man prøver at tænke "nej nej, det er bare indbildning"  

det er virkelig belastende at være SÅ opmærksom på sin krop hele tiden 

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det bedste vil være at vente og se men jeg kender det godt!!! Når man er i baby-mode, så er der bare symptomer og tegn über alles i tide og utide  

jeg selv er på første cyklus,  og regner med at have en laaang cyklus på ca 40 dage. Dvs ægløsning også først vil være her omkring d. 10 i denne måned. Men p trods af det, så har jeg haft mens smerter og ægløsnings-jag siden forrige uge!!! Det er så latterligt, og man går bare og bliver forvirret og håbefuld samtidig med at man prøver at tænke "nej nej, det er bare indbildning"  

det er virkelig belastende at være SÅ opmærksom på sin krop hele tiden 

Hihi ja, de symptomer driver altså en til vanvid, især hvis der ikke er noget 

Åh hvor jeg håber du får bid i første cyklus, så du er fri for at være SÅ utålmodig som mig hihi  

Anmeld

8. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Hihi ja, de symptomer driver altså en til vanvid, især hvis der ikke er noget 

Åh hvor jeg håber du får bid i første cyklus, så du er fri for at være SÅ utålmodig som mig hihi  

Præcis! og hvis min cyklus er ligeså lang som sidst, så har jeg faktisk kun æl hver anden måned!!!! DET er jo slet ikk holdbart 

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Præcis! og hvis min cyklus er ligeså lang som sidst, så har jeg faktisk kun æl hver anden måned!!!! DET er jo slet ikk holdbart 

Wow! Håber vi begge får bid 

Det er jo ikke holdbart med sådan en lang cyklus hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.