Hjælp til indretning . Valg af sofabord .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.959 visninger
17 svar
1 synes godt om
8. september 2013

Anonym trådstarter

Skulle idag til ILVA og kikke efter en lænestol. Manden endte med at købe nye sofaer  Men er på bar bund med sofabord. Har opvejet disse 2 men kan slet ikke finde ud af hvad der kunne passe til. Der er en 3 & 2,5 sofa i antracit grå.

Eller et helt andet .. Så hjælp 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

Mamalou

Anonym skriver:

Skulle idag til ILVA og kikke efter en lænestol. Manden endte med at købe nye sofaer  Men er på bar bund med sofabord. Har opvejet disse 2 men kan slet ikke finde ud af hvad der kunne passe til. Der er en 3 & 2,5 sofa i antracit grå.

Eller et helt andet .. Så hjælp 

Jeg har lige fået et bønnebord fra Designers Zoo, synes naturligvis at det er ret fedt Fås i flere farver og størrelser

Fed sofa forresten 

Vh. Louise

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Jeg har lige fået et bønnebord fra Designers Zoo, synes naturligvis at det er ret fedt Fås i flere farver og størrelser

Fed sofa forresten 

Vh. Louise

Billede  

Tak, faldte for den i orange men med en karrygul stol duede det ikke. 

Anmeld

8. september 2013

Mamalou

Anonym skriver:

Billede  

Tak, faldte for den i orange men med en karrygul stol duede det ikke. 

Nej det passer nok ikke lige sammen

Jeg har fået det mellemste bord i helt sort, som skal stå på et HAY pinoccio tæppe i multifarver. 

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Jeg har fået det mellemste bord i helt sort, som skal stå på et HAY pinoccio tæppe i multifarver. 

GGooglede lige , er det dem der står flere sammen ?? De er fede men også lidt dyre eller. Det kender jeg heller ikke lige, altså tæppet

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Google er min ven. Lige præsic det tæppe viste jeg manden min da vi kikkede efter lænestolen. Viste så ikke lige hvad det hed. Du har en god stil

Anmeld

8. september 2013

Mamalou

Fandt lige et billede

Og link til tæppet: www.casanovafurniture.dk/shop/hay-pinocchio-taeppe-4665p.html

Det bord jeg har købt koster 1700 kr. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. september 2013

Mamalou

Anonym skriver:

Google er min ven. Lige præsic det tæppe viste jeg manden min da vi kikkede efter lænestolen. Viste så ikke lige hvad det hed. Du har en god stil

Det er et rigtig fedt tæppe, og en smule pebret. Men hvis man som jeg vælger et enkelt bord, så bliver det 3400 kr i alt, og det kan man også give for et sofabord. Så synes jeg ikke, at det er så galt igen

Og tak  

Anmeld

8. september 2013

Morgensol

Vi har nr 2 i mint grøn. Det er så lækkert!!

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Fandt lige et billede

Og link til tæppet: www.casanovafurniture.dk/shop/hay-pinocchio-taeppe-4665p.html

Det bord jeg har købt koster 1700 kr. 

Ej det er også fint . Men hvor mon de kan købes live. 1700 er nu heller ikke galt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.