En nødvendig men svær beslutning. ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
8 svar
2 synes godt om
8. september 2013

Findusinde

Hej piger.

Så er beslutningen taget om at stille projekt baby i bero på ubestemt tid.. Det sidste halvandet år har været det hårdeste jeg nogensinde har prøvet... mistede min søster, fik en sen abort pga downs syndrom, og sa i april... min krop orker ikke mere, så vi har taget en beslutning. .. projekt nr 2 er sat i bero på ubestemt tid. ..Vi trænger til at finde tilbage til ro og stabilitet i vores liv, vi trænger til at nyde Laura på snart 4 år endnu mere end vi gør i forvejen.... Og glæder mig faktisk til at sex med mande ikke bare er en pligt mange gange... Som bonus skal jeg tabe 15-20 kg inden vi går i gang igen....

Ved egentligt ikke hvad jeg ville med det her... Bare sige det højt...

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

H+S Skjolgborg.

Kram...

Måske kommer nr 2 så helt af sig sig  Sket her

Anmeld

8. september 2013

Mamalou

Findusinde skriver:

Hej piger.

Så er beslutningen taget om at stille projekt baby i bero på ubestemt tid.. Det sidste halvandet år har været det hårdeste jeg nogensinde har prøvet... mistede min søster, fik en sen abort pga downs syndrom, og sa i april... min krop orker ikke mere, så vi har taget en beslutning. .. projekt nr 2 er sat i bero på ubestemt tid. ..Vi trænger til at finde tilbage til ro og stabilitet i vores liv, vi trænger til at nyde Laura på snart 4 år endnu mere end vi gør i forvejen.... Og glæder mig faktisk til at sex med mande ikke bare er en pligt mange gange... Som bonus skal jeg tabe 15-20 kg inden vi går i gang igen....

Kram

Det lyder til, at du/I har haft mere end rigeligt at se til, så det er nok ikke en dum beslutning at sætte pb på standby. Jeg håber I kommer ovenpå og står med en positiv test lige når I ønsker det!

Vh. Louise

Anmeld

8. september 2013

Findusinde

H+S Skjolgborg. skriver:

Kram...

Måske kommer nr 2 så helt af sig sig  Sket her

Tak

Anmeld

8. september 2013

Findusinde

Mamalou skriver:

Det lyder til, at du/I har haft mere end rigeligt at se til, så det er nok ikke en dum beslutning at sætte pb på standby. Jeg håber I kommer ovenpå og står med en positiv test lige når I ønsker det!

Vh. Louise

Tak...

Anmeld

8. september 2013

esioul

Findusinde skriver:

Hej piger.

Kram

En masse tanker til dig

Jeg er sikker på lykken nok skal smile til jer, når i har fået ro i jeres liv.

Nyd hinanden i fulde drag.

Stort

Anmeld

8. september 2013

Wimmie

Findusinde skriver:

Hej piger.

Kram

Stort kram - forstår jer godt 

Anmeld

8. september 2013

Findusinde

esioul skriver:

En masse tanker til dig

Jeg er sikker på lykken nok skal smile til jer, når i har fået ro i jeres liv.

Nyd hinanden i fulde drag.

Stort

Tusind tak for tankerne

Anmeld

8. september 2013

Findusinde

Wimmie skriver:

Stort kram - forstår jer godt 

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.