Hjælp! Fagprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.056 visninger
9 svar
1 synes godt om
8. september 2013

MMOGM

Ja, nu skal jeg snart aflevere min fagprøve.

jeg er kontorelev med speciale i administration. Hvis du har været dette, må du meget gerne komme med forslag til emner jeg kan skrive om, da jeg er totalt ide forladt

tak på forhånd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

De3Guldklumper

MMOGM skriver:

jeg er kontorelev med speciale i administration. Hvis du har været dette, må du meget gerne komme med forslag til emner jeg kan skrive om, da jeg er totalt ide forladt

tak på forhånd 

Implementering af noget nyt - hvordan er det gået siden hen?

Personale håndtering - evt stress og sygefravær

Anmeld

8. september 2013

MMOGM

Pylle3 skriver:

Implementering af noget nyt - hvordan er det gået siden hen?

Personale håndtering - evt stress og sygefravær

Det første du skriver er det evt. Hvis vi har flyttet vores lager, fra det sted hvor administrationen lå, Til den anden ende af dk, og hvordan det er blevet efter vi har gjort det? 

Anmeld

8. september 2013

De3Guldklumper

MMOGM skriver:

Det første du skriver er det evt. Hvis vi har flyttet vores lager, fra det sted hvor administrationen lå, Til den anden ende af dk, og hvordan det er blevet efter vi har gjort det? 

Jeg gætter på i har flyttet jeres lager for at optimere en proces? Så kunne du evt se på hvor lang en behandlingstid i havde før og efter og så beskrive og analysere fordele og ulemper. Evt lave beregning på det

Anmeld

8. september 2013

MMOGM

Pylle3 skriver:

Jeg gætter på i har flyttet jeres lager for at optimere en proces? Så kunne du evt se på hvor lang en behandlingstid i havde før og efter og så beskrive og analysere fordele og ulemper. Evt lave beregning på det

Det lyder rigtig spændende!  Tusinde tak for ideen. 

Har haft tænkt på det psykiske arbejdsmiljø, men det må man desværre ikke skrive om 

Anmeld

8. september 2013

De3Guldklumper

MMOGM skriver:

Det lyder rigtig spændende!  Tusinde tak for ideen. 

Har haft tænkt på det psykiske arbejdsmiljø, men det må man desværre ikke skrive om 

Det var da så lidt har selv lige været møllen igennem og afsluttet kontor uddannelsen

Anmeld

8. september 2013

MMOGM

Pylle3 skriver:

Det var da så lidt har selv lige været møllen igennem og afsluttet kontor uddannelsen

Tillykke med det 

Glæder mig også til jeg er færdig, er næsten lige startet på arb. Efter barsel og skal allerede aflevere fagprøve om 2mdr. Og er ikke igang  Man, jeg har travlt hihi

Anmeld

8. september 2013

De3Guldklumper

MMOGM skriver:

Tillykke med det 

Glæder mig også til jeg er færdig, er næsten lige startet på arb. Efter barsel og skal allerede aflevere fagprøve om 2mdr. Og er ikke igang  Man, jeg har travlt hihi

Tak

Jeg brugte 1 1/2 månede på at indhente oplysninger til min og så skrev jeg den på en uge. Så det skal du nok klare.

Anmeld

8. september 2013

MMOGM

Pylle3 skriver:

Tak

Jeg brugte 1 1/2 månede på at indhente oplysninger til min og så skrev jeg den på en uge. Så det skal du nok klare.

Det håber jeg hihi 

Men tak for det, jeg nupper det med implementering af noget nyt 

Anmeld

8. september 2013

K&S

MMOGM skriver:

tak på forhånd 

Jeg skrev om digitalisering og administrative lettelser 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.