ang. babering af ben!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. juli 2009

Mutti2

Lige et par ?? fra en ny-begynder!!

Hvor tit barbere i ben??

Hvilken fremgangs måde bruger i??

Og smører i dem bagefter??

Jeg har altid haft meget små og fine hår på benene, så man har aldrig kunnet se dem. Men jeg barberede dem her for 2 mdr siden, (2. gang i mit liv), og i dag opdagede jeg lige at de egentligt er blevet meget mere tydelige!! 

Så nu må jeg vel også i gang med at fjerne dem lidt oftere!!

Håber nogle kan hjælpe lidt!! 

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2009

LineD

Om sommeren barberer jeg ben hver 2. -3. dag, og smører dem i en god fugtighedscreme bagefter.
Det er helt rigtigt at hårene godt kan blive tydeligere når man barberer dem af Det er der ikke så meget at stille op i mod, mine er dog stadig lyse og bløde, men det ser jo sært ud når man kommer der med bare ben

Håber det hjalp lidt

Anmeld

18. juli 2009

LineD

Glemte fremgangsmåden
Hvis ikke jeg barberer dem i badet bruger jeg gerne balsam, eller barberskum til at putte på før jeg barberer dem

Anmeld

18. juli 2009

malou

Jeg bliver vokset... men når jeg ikke kan vente så barbere jeg dem hver anden dag... elsker bløde "stænger" haha.. og så bruger jeg bare en alm. creme...

knus malou

Anmeld

18. juli 2009

Isabels-mor

jeg barbar ben når jeg sys hårene er blevet for tydlige.. men lige nu er det lidt svært bar a se dem, maven er lige i vejen..
Men når jeg gør det, er det i badet´, jeg har sån nogle skraber fra gillette hvor der er en slags fugtgivende på, så bruger ikk barberskum når jeg har dem ellers gør jeg.. bagefter bliver de smut i ind en fed crem, for har tørre ben..
Men når du skal starte så prøv lidt forskelligt, så du finder den måde der passer bedst til dig.. for der er jo mange metoder:
barbering, voks, veets forskellige produkter..

Anmeld

18. juli 2009

Sweet1978

Jeg gør det også mest om sommeren men også hvis jeg skal have bare ben nylonstrømper på andre årstider. Jeg har lyse hår så de er ikke så synlige så kan nøjes med en gang om ugen. Jeg bruger helt alm. barberskum bare en billig fra Lidl, og engangsskraber, bader altid for at få alt skummet skyllet væk og smører så godt i creme.

Anmeld

18. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg bruger en epilator, og epilerer ca en gang hveranden uge.
Jeg blev simpelthen så træt af at stå i badet med skraberen hver dag, så jeg købte sådan en. Og det er jeg rigtig glad for. Og når hårene vokser ud igen er de finere og lysere end før.
Lige bagefter får jeg sådan nogle røde prikker p benene, men de går væk i løbet af et par timer igen. Jeg smører bare i fugtighedscreme bagefter

Anmeld

18. juli 2009

Riksen

Rikke skriver:

Jeg bruger en epilator, og epilerer ca en gang hveranden uge.
Jeg blev simpelthen så træt af at stå i badet med skraberen hver dag, så jeg købte sådan en. Og det er jeg rigtig glad for. Og når hårene vokser ud igen er de finere og lysere end før.
Lige bagefter får jeg sådan nogle røde prikker p benene, men de går væk i løbet af et par timer igen. Jeg smører bare i fugtighedscreme bagefter

Jeg bruger også helt almindelige skrabere i badet, men synes det er irriterende at jeg skal gøre det så tit. Jeg har derfor overvejet at investere i en epilator, men er bange for at det gør alt for ondt.
Er det bare en smerte man skal vende sig til eller er det ikke så slemt, som det lyder?

Hilsen Rikke

Anmeld

18. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Riksen skriver:

Jeg bruger også helt almindelige skrabere i badet, men synes det er irriterende at jeg skal gøre det så tit. Jeg har derfor overvejet at investere i en epilator, men er bange for at det gør alt for ondt.
Er det bare en smerte man skal vende sig til eller er det ikke så slemt, som det lyder?

Hilsen Rikke

Jeg synes det var slemt de første par gange, men nu har jeg vænnet mig til det. Ja, det gør da ondt, men slet ikke så meget at jeg ikke kan holde det ud.
Til den jeg har fulgte der sådan en is-dims med til at lægge på huden først til at dæmpe smerten. Men jeg har aldrig brugt den da jeg ikke synes det er nødvendigt.

Anmeld

18. juli 2009

Tina2

Jeg bruger skraber ca hver 3. dag her om sommeren. Om vinteren ca 1 gang i ugen. Har meget lyse og fine hår på benene, så de ses nærmest ikke, men jeg kan bare ikke ha de er der

Jeg bruger barberskum eller olie når jeg skraber og smører i kokosolie bagefter, det gir de lækreste, blødeste stænger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.