Æggeteste (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
4 svar
1 synes godt om
8. september 2013

Anonym trådstarter

Hey damer. Jeg har et lille spørgsmål jeg har en cyklus på 38 dage, og nu to jeg så disse teste. Den som der viser positiv er taget fredag og efter min beregning skulle jeg først have æggeløsning om torsdag ugen efter så hvornår må jeg tage en graviditetest ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

Anonym trådstarter

Kig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. september 2013

maria_wlt

Jeg synes ikke at T feltet på noget tidspunkt er lige så mørkt eller mørkere end C feltet - Som det skal være for at være positiv

Men måske driller billedet bare mig..

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

maria_wlt skriver:

Jeg synes ikke at T feltet på noget tidspunkt er lige så mørkt eller mørkere end C feltet - Som det skal være for at være positiv

Men måske driller billedet bare mig..

!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. september 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Hey damer. Jeg har et lille spørgsmål jeg har en cyklus på 38 dage, og nu to jeg så disse teste. Den som der viser positiv er taget fredag og efter min beregning skulle jeg først have æggeløsning om torsdag ugen efter så hvornår må jeg tage en graviditetest ? 

Åhh de dumme test.. Har selv været total forvirret på mine æl test i denne mdr. Jeg havde en test som jeg tror var positiv lige som din. Men ved ikke om den var tydlig nok til at være positiv. Jeg valgte at stoppe med at teste efterfølgende, og så se hvordan min cyklus udvikler sig. Hvis du får din mens (eller forhåbentligt ikke) 14 efter testen, så må du have haft din æl i fredags. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.