blog opdatering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.223 visninger
13 svar
14 synes godt om
8. september 2013

emsaroto

synes det er lang tid siden vi har set en opdatering, over hvem der blogger? Og jeg ved at der i hvert fald er kommet mindst en ny blogger til, herinde på siden ...

så skal vi ikke starte strømmen igen og kommer med et link til jeres blog?

jeg starter,  http://mormille.blogspot.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

An&Jo

Mit link ligger i min signatur..

Får dog desværre ikke blogget så meget som jeg gerne ville lige i øjeblikket, den ene dag tager den anden, men der sker da lidt..

Anmeld

8. september 2013

emsaroto

An&Jo skriver:

Mit link ligger i min signatur..

Får dog desværre ikke blogget så meget som jeg gerne ville lige i øjeblikket, den ene dag tager den anden, men der sker da lidt..

Kender det alt for godt !! 

Anmeld

8. september 2013

Clisolka

Jep, jeg er her: 

http://bbybitchsblog.blogspot.dk/

Får dog heller ikke selv blogget så meget som jeg gerne vil - men det kommer vel igen på et tidspunkt 

Anmeld

8. september 2013

MorDk

8. september 2013

fit_fys

Jeg har også en blog! 

www.tinelouise.blogspot.dk

Den har været lidt af et projekt og handler primært om mig og min træning. Går for alvor igang når jeg gør min graviditet officiel, for jeg kommer til at skrive meget om hvordan min krop forandrer sig, hvordan man holder sig i form som gravid, og hvordan man træner sig tilbage til en flot krop efter graviditeten 

Anmeld

8. september 2013

emsaroto

T.K. skriver:

Jeg har også en blog! 

www.tinelouise.blogspot.dk

Den har været lidt af et projekt og handler primært om mig og min træning. Går for alvor igang når jeg gør min graviditet officiel, for jeg kommer til at skrive meget om hvordan min krop forandrer sig, hvordan man holder sig i form som gravid, og hvordan man træner sig tilbage til en flot krop efter graviditeten 

Det lyder spændende! Den vil jeg gerne følge! 

Anmeld

8. september 2013

fit_fys

emsaroto skriver:

Det lyder spændende! Den vil jeg gerne følge! 

Lyder fedt!

Er fys, så skal nok prøve at få det hele med: styrke, stabilitet, konditionstræning, og bækkenbunden. Den glemmer man ikke når man én gang har tisset i bukserne til DHL stafetten...

Men du må lige vente en måneds tid, er kun i 8. uge og mine chefer ved det ikke endnu, gruer virkelig for hvordan jeg skal fortælle det 

Anmeld

8. september 2013

emsaroto

T.K. skriver:

Lyder fedt!

Er fys, så skal nok prøve at få det hele med: styrke, stabilitet, konditionstræning, og bækkenbunden. Den glemmer man ikke når man én gang har tisset i bukserne til DHL stafetten...

Men du må lige vente en måneds tid, er kun i 8. uge og mine chefer ved det ikke endnu, gruer virkelig for hvordan jeg skal fortælle det 

Ja det er altid svært at få sagt! 

Anmeld

8. september 2013

Asta&Alfred

emsaroto skriver:

synes det er lang tid siden vi har set en opdatering, over hvem der blogger? Og jeg ved at der i hvert fald er kommet mindst en ny blogger til, herinde på siden ...

så skal vi ikke starte strømmen igen og kommer med et link til jeres blog?

jeg starter,  http://mormille.blogspot.dk

Det var da en god ide

min blog hedder;

astaogalfred.blogspot.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.