lille syg dreng på lige knap 3 år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Altså jeg er modstander  af panodil bare på grund af feber... så af med tøjet og giv væske

Det er også ovre nu  
Han gik i seng uden feber, men med meget hoste. Tager ham til lægen i morgen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

Mimic

Anonym skriver:

Min lille dreng er blevet syg bare lige sådan .. PANG!
og jeg har ikke flere panodil stik piller eller flydende panodil, har kun de rigtige piller ...

MEN, må man godt give sådan en dreng på lige fydt tre år, sådan en? 

min datter har siden hun var 3 IKKE fået børnepanodil, men bare fået en kvart eller en halv alm, panodil, har talt med lægen om det og det er akkurat samme virkestoffer der er i børnepanodil vs "alm" panodil.

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

Mimic skriver:

min datter har siden hun var 3 IKKE fået børnepanodil, men bare fået en kvart eller en halv alm, panodil, har talt med lægen om det og det er akkurat samme virkestoffer der er i børnepanodil vs "alm" panodil.

Anmeld

8. september 2013

Pikku Myy

Mimic skriver:

Jeg er ret sikker på man ikke må dele en pille med mindre der er en markeret "dele-linie". Ellers er det ikke garanteret at det virksomme stof er fordelt ens i de forskellige dele

Anmeld

9. september 2013

Mimic

Pikku Myy skriver:

Jeg er ret sikker på man ikke må dele en pille med mindre der er en markeret "dele-linie". Ellers er det ikke garanteret at det virksomme stof er fordelt ens i de forskellige dele

alm panodil har delekærv

Anmeld

9. september 2013

Pikku Myy

Mimic skriver:

alm panodil har delekærv

Også til deling i kvart? Eller må man godt dele i kvarte når bare der er en delekærv til at halvere?

Anmeld

9. september 2013

Mimic

Pikku Myy skriver:

Også til deling i kvart? Eller må man godt dele i kvarte når bare der er en delekærv til at halvere?

jeg har fået at vide ved min læge at det er ok (selvom det er et pillearbejde)  men igen, det er forsskelligt hvad lægerne siger

Anmeld

9. september 2013

Pikku Myy

Mimic skriver:

jeg har fået at vide ved min læge at det er ok (selvom det er et pillearbejde)  men igen, det er forsskelligt hvad lægerne siger

Så kan det jo være jeg lige har lært noget nyt. Min dreng er stor nok til at få en halv panodil, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal bruge det til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.