Jeg har malet :D Se og kom med feedback :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.152 visninger
11 svar
19 synes godt om
8. september 2013

Muhmi

Første gang jeg maler på den her måde...

Synes faktisk det er blevet ok... Skal selvfølgelig forfine teknikken og øve mig... Men ja, det her skal i hvert fald ind og hænge på Siles' værelse

Kom gerne med konstruktiv kritik

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

AnthonsMor

Hvor er det fiiint!

Anmeld

8. september 2013

Muhmi

AnthonsMor skriver:

Hvor er det fiiint!

Maaaaaange tak 

Synes det er blevet nogenlunde ok, når man tænker på det er anden gang at jeg tegner plys og første gang jeg maler på den her måde... Men skal bestemt øve mig

Anmeld

8. september 2013

AnthonsMor

Muhmi skriver:

Maaaaaange tak 

Synes det er blevet nogenlunde ok, når man tænker på det er anden gang at jeg tegner plys og første gang jeg maler på den her måde... Men skal bestemt øve mig

Altså - med sådan en start der, så kan øvelse kun gøre mester

Anmeld

8. september 2013

Muhmi

AnthonsMor skriver:

Altså - med sådan en start der, så kan øvelse kun gøre mester

Ååårh du smigrer 

Anmeld

8. september 2013

An&Jo

Det er rigtig fint..

Jeg får stadig stor ros for det kæmpe maleri du lavede til mig for vel snart to år siden.. elsker det stadig ret højt, og det hænger meget centralt inde i stuen

Anmeld

8. september 2013

Muhmi

An&Jo skriver:

Det er rigtig fint..

Jeg får stadig stor ros for det kæmpe maleri du lavede til mig for vel snart to år siden.. elsker det stadig ret højt, og det hænger meget centralt inde i stuen

Ååårh, det er jeg godt nok glad for at høre Har faktisk tænkt på at jeg ville spørge, men tænkte også at det måske ville være en smule over grænsen mht. køber-sælger politik...  I don't know hehe Men tak, det er jeg super duper glad for at høre...  

Anmeld

8. september 2013

An&Jo

Muhmi skriver:

Ååårh, det er jeg godt nok glad for at høre Har faktisk tænkt på at jeg ville spørge, men tænkte også at det måske ville være en smule over grænsen mht. køber-sælger politik...  I don't know hehe Men tak, det er jeg super duper glad for at høre...  

D kan altid spørge..

Jeg er ihvertfald stadig meget glad for det, og tror det er noget af det eneste jeg ikke bliver træt af at se på..

Anmeld

8. september 2013

Faith

Super godt!!!

Anmeld

8. september 2013

Muhmi

An&Jo skriver:

D kan altid spørge..

Jeg er ihvertfald stadig meget glad for det, og tror det er noget af det eneste jeg ikke bliver træt af at se på..

Super fedt at høre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.