bolleropskrift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2013

B&J

Karina84 skriver:

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=24918&sognavn=gode%20grovboller

Tror det er denne hun mener og...

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=28786&sognavn=b%F8rnehavens%20boller

mange tak hvor er du sød min ville slet ikke efter jeg havde logget ind på dk kogeboen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

B&J

AMM00 skriver:

Detkommer ikk frem :-(

karina84 har lige lagt linkene til dig

Anmeld

8. september 2013

Karina84

B&J skriver:

mange tak hvor er du sød min ville slet ikke efter jeg havde logget ind på dk kogeboen

Det var da saa lidt, blev selv nysgerrig paa opskrifterne og den grove skal jeg da vist prøve en dag 

Anmeld

8. september 2013

B&J

Det var da saa lidt, blev selv nysgerrig paa opskrifterne og den grove skal jeg da vist prøve en dag 

jeg putter dog mere grahamsmel i og lidt mindre hvede

og de er stadig luftige

ellers bruger jeg en der skal havregrød i og hørfrø i og den er også super lækker og luftig men der skal bare så meget til og den er meget klisteret de 2 andre ved man hvor man har

Anmeld

8. september 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
AMM00 skriver:

Hejsa.. min søn bliver et år imorgeb og skal derfor have noget med til hans vuggestue. Jeg tænker at bage boller og tage noget frugt med som de sagde nede i vuggestuen da jeg spurgte dem.. så vil lige høre hvilken opskrift på boller i bruger som er nemme ? Og har nogle forslag til hvad slahs frugt jeg skal tage med og hvordan jeg evt ku pynte det

Min kæreste skal ind i mellem på skole i Jylland og da der er langt fra Bornholm har jeg bagt "fine boller" fra kogebogen "God mad Let at lave"... Jeg har nogle gange suppleret dejen op med 1 dl rosiner eller opblødede solsikkekerner...

Hvis jeg havde nogle til overs gav jeg ofte min søn dem med til eftermiddagsmad og han er vild med dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.