min mor stresser mig!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. september 2013

DianaRJS

nu er der 11 uger til termin.

i mine øjne er det stadig et godt stykke tid, men i min mors er de tlige om lidt, og det er fanme ligefør hun har vasket alt vores babytøj som jeg havde fra de 2 andre.

hver gang hun kommer er det " skal i ikke snart have det sidste vasket" "hvorfor har i ikke fået samlet tremmeseng endnu" "hvorfor er barnevognen ikke gjort klar" osv osv osv. og jeg er ved at blive sindsygt stresset nu, for som sagt synes jeg jo vi har masser af tid men hun stresser mig ekstremt meget med hendes stress

hvordan forklare jeg hende lige på en pæn måde hun godt må slappe ldit af?

nu a hr jeg prøvet at sige der jo stadig er en 3 måneders tid, og at der altså ikke er udsigt til at jeg skulle gå i fødsel før, og at hun ikke behøver at hjælpe selvom det er dejligt, men at hun også burde tage den lidt med ro, og intet hjælper hun stresser nærmest rundt hver gang hun er her, hvor meningen jo er hun måske bare skulle have en kop kaffe og slappe af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

dorthemus

Du siger da bare : jamen du går bare igang, mor"

Ellers må du sige til hende, at det stresser dig at hun spørger hele tiden. ..ellers lyv og sig at det er gjort

Anmeld

8. september 2013

Ciss

Tag det med et smil eller le lidt, hvis hun tåler det, og sig, at det er dejligt at mærke hendes omsorg for jer, men at det er lidt for tidligt endnu, for det kommer jo til at stå og støve ned i flere måneder.

Den slags taktikker plejer at hjælpe over for min mor, for så klarer hun godt at le lidt af sig selv.

Lykke til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.