Hvem ligner det her? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
7 svar
2 synes godt om
8. september 2013

Muhmi

Overvejer at begynde at male en masse billeder selv, både til at sælge eller til vores egne børn bare...

Kan I se hvem det er der er på billedet?

Skal lige hilse at sige jeg kun har brugt ca. 5 minutter på den tegning, så der skal selvfølgelig pudses og selvfølgelig farver på for at den bliver rigtig god... Bare en råtegning

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

Christabelle

Peter Plys?

Anmeld

8. september 2013

Muhmi

Christabelle skriver:

Peter Plys?

Jaah

Anmeld

8. september 2013

Christabelle

Muhmi skriver:

Jaah

Den er super fin

Anmeld

8. september 2013

Muhmi

Christabelle skriver:

Den er super fin

Tusind tak det er første gang jeg giver mig i kast med at tegne Peter plys... Men kom i tanke om hvor mange penge jeg egentlig kunne spare ved selv at kunne tegne ham hehehe

Anmeld

8. september 2013

Christabelle

Muhmi skriver:

Tusind tak det er første gang jeg giver mig i kast med at tegne Peter plys... Men kom i tanke om hvor mange penge jeg egentlig kunne spare ved selv at kunne tegne ham hehehe

Hehe ja der må være en del besparelser. De er godt nok dyre mange af de billeder jeg har set af ham og vennerne

Anmeld

8. september 2013

Muhmi

Christabelle skriver:

Hehe ja der må være en del besparelser. De er godt nok dyre mange af de billeder jeg har set af ham og vennerne

Tænker jeg prøver at føre det over på et lærred nu her og hvis folk er vilde med det herinde, så kunne jeg jo gøre det billigt for folk.. Og så er det jo hjemmelavet og det kan jeg nu så godt lide

Anmeld

8. september 2013

Christabelle

Muhmi skriver:

Tænker jeg prøver at føre det over på et lærred nu her og hvis folk er vilde med det herinde, så kunne jeg jo gøre det billigt for folk.. Og så er det jo hjemmelavet og det kan jeg nu så godt lide

Lyder som en god plan
Elsker også hjemmelavede ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.