Vintertøj 9-10 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. september 2013

emma7

Hej piger

Hvad er det bedste?

- køredragt (fleece, eller uld)

- vinterjakke

Jeg tror min søn kommer ikke til at gå.

Hvilken slags fodtøj skal han have?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

Mother-love

emma7 skriver:

Hej piger

Hvad er det bedste?

- vinterjakke

Jeg ville vælge en køredragt i uld. Og ville ikke købe en vinterjakke. For tror ikke du vil få brug for den. Hvis jeg skulle købe noget. Ville jeg købe en uldjakke eller lign.
Mht sko. Ville jeg ikke bruge penge på, hellere nogle gode varme futter. Evt. Også i uld

Anmeld

8. september 2013

raca

fra mine har kunne sidde selv har de været med ude og lege. så for for at holde varmen har jeg brugt

flyverdragt+termofutter til udeleg,

en uldragt til at sove i.

en fleece/Striktrøje til køreturei bil  og til at sove i.

sko har de slet ikke fået før de gik sikkert.

de har så også haft termotøj til overgans perioden sammen med regnbukser med fod.

jakker syntes jeg er pænt uanvendelige.. med mindre man køre mange ture i barnevognen med dem hvor de sidder op.

Anmeld

8. september 2013

MissTas

emma7 skriver:

Hej piger

Hvad er det bedste?

- vinterjakke

jeg ville købe en køredragt når ikke han er ældre, men om det skal være en uld, fleece eller termodragt ved jeg ikke.. vi har altid brugt fleecedragte, men er faktisk ret vild med den nye termodragt fra hummel

går han i dagpleje eller skal starte her over vinteren? for så ved jeg at dagplejer gerne vil have en rigtig flyverdragt ville min dagplejer hvert fald da annastacia startede da hun var 10,5 mrd.

Anmeld

8. september 2013

MissTas

emma7 skriver:

Hej piger

Hvad er det bedste?

- vinterjakke

ville ikke købe vinterstøvler når ikke han kan gå, men nogle overtræksfutter eller lign

Anmeld

8. september 2013

alonso

Hvis han går i dagpleje/vuggestue, så skal han have en rigtig flyverdragt, ellers ville jeg bruge en fleecedragt eller en ulddragt. Og ingen sko, men de vind og vandtætte futter man kan få.

Jeg vil albefale en Fred´s World flyverdragt, da de er de eneste der producere overtøj i miljøvenlige materialer, og på en bæredygtig måde, ved at genbruge plastik i deres produktion.

Hvis det ikke betyder så meget hvilken sæson flyverdragten er fra, så kan du få en fra sidste år på tilbud hos Ansos.dk

Anmeld

8. september 2013

Asta&Alfred

Hejsa,

Jeg vil også anbefale dig at satse på en køredragt og springe jakken over. Det kunne fx være;

Bamsedragt i uld

Heldragt i uld (fleece)

I forhold til sko synes jeg også at det er for tidligt at bruge en masse penge på. Så skal det mere være for din skyld fordi du synes de er fine Et oplagt valg er et par ragsokker i uld, som er et par tykke overtrækssokker, som er perfekte at bruge når de sidder i autostolen, er ude at sove i barnevognen eller det bare er lidt fodkoldt.

Ragsokker i uld. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.