Julegave til pige på 3 år....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
5 svar
1 synes godt om
7. september 2013

janne1986

Nå... Nu er sagen den at vi har besluttet at vores store pige skal ha et skrivebord til jul , som hun har ønsket sig længe.. 

men er helt lost mht vores lille pige på 3... Hun leger meget med sit køkken, dukker osv... 

og det hun ik har, henter hun på sin store søster s værelse.... 

hvad giver i jeres piger på 3 år?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

BabyMus

janne1986 skriver:

Nå... Nu er sagen den at vi har besluttet at vores store pige skal ha et skrivebord til jul , som hun har ønsket sig længe.. 

men er helt lost mht vores lille pige på 3... Hun leger meget med sit køkken, dukker osv... 

Åhh så skulle hun da næsten have en personlig dukke fra MyLittleBettie hvis hun godt kan lide dukker. (:

Du kan finde hende på Facebook og bestille en dukke der bliver personlig efter dit ønske med øjenfarve, hårfarve, forbogstav osv. så den passer mest muligt til din datter, eller hvad du nu ønsker.

Jeg synes de er fantastiske!

Anmeld

8. september 2013

Clisolka

Jeg lurer lige med - jeg er også fortabt til min snart 3-årige 

Anmeld

8. september 2013

FamilenStorm

janne1986 skriver:

Her har vi lige opdaget at babie er et hit.. Så det tror jeg at vi ønsker os til hende, samt en ny cykel.. Ellers bliver det nogle Hama maxi perler + bakker, nogle spil vi alle kan spille og lidt til hendes babyborn..

Anmeld

8. september 2013

janne1986

FamilenStorm skriver:

Her har vi lige opdaget at babie er et hit.. Så det tror jeg at vi ønsker os til hende, samt en ny cykel.. Ellers bliver det nogle Hama maxi perler + bakker, nogle spil vi alle kan spille og lidt til hendes babyborn..

Havde overvejet barbie, da det er det storesøster leger med.. Og hun gerne vil være med.. 

sådan at hun havde sit eget  

Anmeld

8. september 2013

Studerendemor

janne1986 skriver:

Min datter har lige haft 3 års fødselsdag og de største hits blandt gaverne var:

Pop-Arty perler. (De er intet mindre end geniale)

Børneghettoblaster med mikrofon og børnecd. Hun elsker at danse og høre musik.

Børnecomputer, hvor hun løser opgaver og øver sig på tal og bogstaver.

Mustafas Kiosk af Martin Strid - super fed bog.

Ludanimo fra Djeco - et rigtig sjovt spil, der mere handler om at samarbejde end at vinde

Snemands spil fra Haba, som også ser sjovt ud, men det er endnu ikke afprøvet.

En legehund, der kan gå, gø og vrikke. Min datters bedste ven 

Og en barbie... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.