Min første Bryllupskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2013

Team Putte

jydeinden skriver:

dejligt simpel lige sådan jeg selv kan lide det dog er farven ikke så meget mig, men dét er jo en smagssag

Farven og blomsterne er valgt ud fra dekorationerne på bordene og jeg kan selv godt li den er simpel synes tit bryllupskager har et helt vandfald af blomster væltende ned over den.. Så da jeg fik frie hænder blev der intet vandfald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

Muffin_girl

Hvor er den flot !  

Anmeld

8. september 2013

Dot D

Flotte kager

Anmeld

8. september 2013

Team Putte

Aalborg_Pigen skriver:

Hvor er den flot !  

Tak

Anmeld

8. september 2013

Team Putte

Dot D skriver:

Flotte kager

tusind Tak

Anmeld

8. september 2013

jydeinden

Team Putte skriver:

Farven og blomsterne er valgt ud fra dekorationerne på bordene og jeg kan selv godt li den er simpel synes tit bryllupskager har et helt vandfald af blomster væltende ned over den.. Så da jeg fik frie hænder blev der intet vandfald

hehe blomster har jeg intet imod så længe de er ensfarvet.. men jeg er nok en anelse kedelig for står det til mig til den tid er min kage kun i to farver og ingen af dem springer i jnene hehe.. dvs måske hvid og creme farvet :-)

Anmeld

8. september 2013

Team Putte

jydeinden skriver:

hehe blomster har jeg intet imod så længe de er ensfarvet.. men jeg er nok en anelse kedelig for står det til mig til den tid er min kage kun i to farver og ingen af dem springer i jnene hehe.. dvs måske hvid og creme farvet :-)

det er da overhoved ikke kedeligt! Det er klassisk, elegant og stilrent

Anmeld

8. september 2013

jydeinden

Team Putte skriver:

det er da overhoved ikke kedeligt! Det er klassisk, elegant og stilrent

takk var sødt sagt men ja er en klassisk tøs, men ikke så klassisk at jeg skal have kirkebryllup, men dét er så en anden side af sagen

Anmeld

8. september 2013

Team Putte

jydeinden skriver:

takk var sødt sagt men ja er en klassisk tøs, men ikke så klassisk at jeg skal have kirkebryllup, men dét er så en anden side af sagen

Der er jo rigtig mange måder at gøre det på

Anmeld

8. september 2013

Faith

Bravo!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.