Er det for meget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2009

Sabina & Simone

Kan følge dig fuldt ud... Synes bestemt at du skal se at komme afsted...
Simone blev passet af mine forældre (min mor) første gang da hun var lidt over 2 mdr gammel og det var med overnatning... Idet hun er meget tæt knyttet til min mor også, så havde og har jeg absolut intet problem med at hun er der...
Min far havde kræft og indtil han døde for lidt over 3 uger siden, havde de Simone oppe og sove ca en gang om ugen/ hver 14 dag... For han kunne ikke klare at vi kom 3 mand hele tiden... Så i stedet hentede min mor Simone og tog hende med hjem og så hyggede de sig og min far var med så meget han kunne, hvilket jeg idag er meget glad for, for han nåede at lære hende at kende inden han døde...

Det er MEGET hårdt at undvære dem de første mange gange, men man har mere overskud når man får dem hjem igen og det synes jeg er bedre end at man kører sur i det...

Knus Sabina - som ønsker dig en rigtig god aften til festival...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2009

frk Jensen

M.Stryhn skriver:

Jeg er alenemor til Emil der bliver 2 mdr. her d. 26. juli, og har nærmest ikke sat mine ben udenfor en dør, siden jeg fik ham, medmindre det har været et  af de sjældne familiebesøg, en handletur, en tur til lægen eller den dagelige gåtur med barnevognen. Jeg bor i sådan en by hvor busserne kører HELT AD H TIL, og de er så trælse at komme ind og ud af, med barnevogn. 

Nå,  nu har en veninde og jeg så besluttet og tage på Skaderborg festival, om torsdagen d. 6. august - og KUN torsdag.
Min mor og papfar har sagt glædeligt ja, til at passe Emil den dag, han er blevet flaskebarn så det er jo ikke noget problem ..

Men er det for meget at få ham passet allerede nu ?
Hvornår fik i passet jeres guldklump(er) første gang ?
Er det uansvarligt af mig, at tænke sådan ?

Har det faktisk ret skidt med det, da han ikke er ældre, men oveni alt det her faderskabssag, flytning, barnedåb mm, trænger jeg bare til at komme ud, og koble hjernen fra (ikke være stang stiv, men kun tænke på mig selv).

Og for at være ærlig, så tror jeg faktisk jeg får det svært med at undvære ham, men det er nok også godt nok at savne den lille mand

Jeg kan godt forstå at du gerne vil ud og have lidt "luft" og bare være sig selv. Jeg er selv alene mor til min søn marcus og han har heldigvis en dejlig mormor og bedstefar der overøser ham med kærlighed når han er derude. Han overnattede første gang derude da han var lige omkring de fire mdr. Jeg havde brug for tur i byen med veninderne og de ville gladeligt låne ham.

Jo man savner dem helt enormt. Men tænk på at du vender tilbage til ham med overskud og han vil helt klart kunne mærke det.

Jeg skal selv til Vesterhavs rock sammen med min veninde, hvor min guldklump skal ud vil mormor og bedstefar. Tænker lidt at jeg tror ikke han når at savne mig så meget som jeg savner ham.

Så hav en rigtig god tur og nyd timerne uden bebs..

Anmeld

18. juli 2009

Harfeletten

Hvor er I søde alle sammen ..
Jeg trænger bare til at komme ud, og kun tænke på mig selv
Er sgu bange for at hvis det ikke sker, så kommer jeg til at gå derhjemme og snakke babysprog med mig selv

Emil har et SUPER godt forhold til min mor og papfar. Vi bor hos dem nu, men flytter den 31. juli, så de kender hans dagligdag, og hans signaler, så der er intet problem der

Anmeld

18. juli 2009

LotteN

Afsted med dig - ud og more dig og have andet og snakke om en babyting...
Du trænger også til at pleje dig selv engang imellem og specielt når du er enemor og der kun er dig til at tage dig af ham, så får du jo aldrig det pusterum vi andre gør, der er to om det...!
Så aflevere du bare bettemanden ved mor og papfar, det er jeg sikker på de sagtens kan klare'

god fornøjelse til skanderborg, lad os håbe på tørvejr

Anmeld

18. juli 2009

Nanna1985

Det er jo op til en selv   jeg var første gang i byen, da vores datter var 5 mdr.. Før kunne jeg ikk tage afsted..

Anmeld

18. juli 2009

Vingummien

M.Stryhn skriver:

Jeg er alenemor til Emil der bliver 2 mdr. her d. 26. juli, og har nærmest ikke sat mine ben udenfor en dør, siden jeg fik ham, medmindre det har været et  af de sjældne familiebesøg, en handletur, en tur til lægen eller den dagelige gåtur med barnevognen. Jeg bor i sådan en by hvor busserne kører HELT AD H TIL, og de er så trælse at komme ind og ud af, med barnevogn. 

Nå,  nu har en veninde og jeg så besluttet og tage på Skaderborg festival, om torsdagen d. 6. august - og KUN torsdag.
Min mor og papfar har sagt glædeligt ja, til at passe Emil den dag, han er blevet flaskebarn så det er jo ikke noget problem ..

Har det faktisk ret skidt med det, da han ikke er ældre, men oveni alt det her faderskabssag, flytning, barnedåb mm, trænger jeg bare til at komme ud, og koble hjernen fra (ikke være stang stiv, men kun tænke på mig selv).

Og for at være ærlig, så tror jeg faktisk jeg får det svært med at undvære ham, men det er nok også godt nok at savne den lille mand

Emil blev passet første gang lige inden han blev 3 måneder ved mine forældre en dag, han kom hjem og sov igen og han havde opført sig så fint og bare lagt sig til at sove uden problemer.
Har så ik fået ham passet siden hehe

Ku ik selv undvære ham nemlig og kan jeg stadig ik.

Er være for moren end det er for drengen

Så gør det du har også brug for lidt tid selv

Anmeld

18. juli 2009

__

Afsted med dig!

Mærk efter om DU kan undvære ham og om det føles rigtig for dig. Hvis det gør det, så afsted med dig. Du kommer til at savne ham rigtig meget, men det åndehul du får vil give dig en masse overskud til din søn i den sidste ende. Og hvis han kender dine forældre, så kan jeg slet ikke se noget problem i det, når det kun er en dag! 

Lærke var rimelig gammel før andre end far fik lov at passe hende, fordi JEG ikke havde det godt med det... set i bakspejlet fortryder jeg det meget. Ikke for hendes skyld, men for min egen. Hun havde kolik, og hvis jeg bare var kommet lidt ud af huset for mig selv, tror jeg ikke kolikken havde taget så hårdt på mig...

Hav en rigtig god dag i Skanderborg.

Knus
Zenia

Anmeld

18. juli 2009

JustAnotherName

M.Stryhn skriver:

Din lille Emil er kun 4 dage yngre end min Celina

Jeg fik passet Celina for første gang igår. Vi tog hjemmefra i 2½ time, manden og jeg. Ud og spise og være lidt børnefri (den ældste er på ferie hos mormor ....i Skanderborg faktisk!)
Men jeg ammer 100% så jeg har heller ikke samme mulighed for at overlade spisningen til andre ...kun for et enkelt måltid måske.

Men min ældste datter var flaskebarn. Dog kunne jeg slet ikke kappere at låne hende ud i starten. Men det var nok fordi hun var min første. For idag er jeg ikke nær så pylret med det mere 

Og hvis JEG var dig, og i din situation, så ville jeg takke ja til at få ham passet den ene torsdag.
.... Og lov så at nyde det dén ene dag UDEN dårlig samvittighed 

Hilsen Katrine - som selv er gammel Skanderborggenser og har været til maaaange "smukkeste festivaller" ....men nu er flyttet til Randers og prioterer familien højere end øl og bøgetræer (men man kan da godt trænge til det og savne det en smule nu og da!)

Anmeld

18. juli 2009

Cris

M.Stryhn skriver:

Hvor er I søde alle sammen ..
Jeg trænger bare til at komme ud, og kun tænke på mig selv
Er sgu bange for at hvis det ikke sker, så kommer jeg til at gå derhjemme og snakke babysprog med mig selv

Emil har et SUPER godt forhold til min mor og papfar. Vi bor hos dem nu, men flytter den 31. juli, så de kender hans dagligdag, og hans signaler, så der er intet problem der

Nååååå så er tingene nemmere endu, for de kender hinanden så godt! Hyg dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.