M.Stryhn skriver:
Jeg er alenemor til Emil der bliver 2 mdr. her d. 26. juli, og har nærmest ikke sat mine ben udenfor en dør, siden jeg fik ham, medmindre det har været et af de sjældne familiebesøg, en handletur, en tur til lægen eller den dagelige gåtur med barnevognen. Jeg bor i sådan en by hvor busserne kører HELT AD H TIL, og de er så trælse at komme ind og ud af, med barnevogn.
Nå, nu har en veninde og jeg så besluttet og tage på Skaderborg festival, om torsdagen d. 6. august - og KUN torsdag.
Min mor og papfar har sagt glædeligt ja, til at passe Emil den dag, han er blevet flaskebarn så det er jo ikke noget problem ..
Men er det for meget at få ham passet allerede nu ?
Hvornår fik i passet jeres guldklump(er) første gang ?
Er det uansvarligt af mig, at tænke sådan ?
Har det faktisk ret skidt med det, da han ikke er ældre, men oveni alt det her faderskabssag, flytning, barnedåb mm, trænger jeg bare til at komme ud, og koble hjernen fra (ikke være stang stiv, men kun tænke på mig selv).
Og for at være ærlig, så tror jeg faktisk jeg får det svært med at undvære ham, men det er nok også godt nok at savne den lille mand 
Din lille Emil er kun 4 dage yngre end min Celina

Jeg fik passet Celina for første gang igår. Vi tog hjemmefra i 2½ time, manden og jeg. Ud og spise og være lidt børnefri (den ældste er på ferie hos mormor ....i Skanderborg faktisk!)
Men jeg ammer 100% så jeg har heller ikke samme mulighed for at overlade spisningen til andre ...kun for et enkelt måltid måske.
Men min ældste datter var flaskebarn. Dog kunne jeg slet ikke kappere at låne hende ud i starten. Men det var nok fordi hun var min første. For idag er jeg ikke nær så pylret med det mere

Og hvis JEG var dig, og i din situation, så ville jeg takke ja til at få ham passet den ene torsdag.
.... Og lov så at
nyde det dén ene dag
UDEN dårlig samvittighed

Hilsen Katrine - som selv er gammel Skanderborggenser og har været til maaaange "smukkeste festivaller" ....men nu er flyttet til Randers og prioterer familien højere end øl og bøgetræer (men man kan da godt trænge til det og savne det en smule nu og da!)
Anmeld