søger virkelig meget hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
6 svar
5 synes godt om
7. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg er blevet alene med mine to piger på 2 år og snart 7 år. En svær depression gør at jeg har svært ved at håndtere hende på 2 år. Har så foreslået min eks at han kunne have hende boende men det vil han ikke da han arbejder 3. Holds skift på hans arbejde. Så foreslog jeg at hun så kunne komme i pleje familie til jeg har fået det bedre det vil han ikke gave hun skal. Hvad dælen gør jeg så? Hvem skal jeg snakke med i sådan en situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

wamse

Anonym skriver:

Jeg er blevet alene med mine to piger på 2 år og snart 7 år. En svær depression gør at jeg har svært ved at håndtere hende på 2 år. Har så foreslået min eks at han kunne have hende boende men det vil han ikke da han arbejder 3. Holds skift på hans arbejde. Så foreslog jeg at hun så kunne komme i pleje familie til jeg har fået det bedre det vil han ikke gave hun skal. Hvad dælen gør jeg så? Hvem skal jeg snakke med i sådan en situation?

Du skal kontakte familieafdelingen i din kommune, der sidder nogle kompetente mennesker, som kan hjælpe dig

Mange tanker her fra

Anmeld

7. september 2013

Helloo

Anonym skriver:

Har du ikke noget familie som kan hjælpe ?

Kram til dig 

Anmeld

7. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg ville tale med kommunens familie afdeling. Det er dejligt du tænker på din datter, men jeg ville ikke sende hende i pleje. Kam du via kommunen få hjælp til at arbejde med din depression og håndtere din datter. Der er jo støtte kontakt personer eller familiebehandler som muligvis vil kunne hjælpe dig til at overskue dagen som alene mor.
Held og lykke
Kan far og dig evt. lave en ordning så i hat hende 50/50?

Anmeld

7. september 2013

helle85

Anonym skriver:

du kan kontakte en familie konsulent de er til for at hjælpe ellers er det din børnesagsbehandler

men hvis hun ikke må komme i pleje for ham og han heller ikke vil have hende, hvad har han så tænkt sig??? det lyder lidt mærkeligt at han ikke hjælper nå du har sagt til ham at du ikke magter hende

men jeg syntes at det er rigtig stærkt gået at du har stået frem og sagt du har brug for hjælp

Anmeld

7. september 2013

Anonym trådstarter

helle85 skriver:

du kan kontakte en familie konsulent de er til for at hjælpe ellers er det din børnesagsbehandler

men hvis hun ikke må komme i pleje for ham og han heller ikke vil have hende, hvad har han så tænkt sig??? det lyder lidt mærkeligt at han ikke hjælper nå du har sagt til ham at du ikke magter hende

men jeg syntes at det er rigtig stærkt gået at du har stået frem og sagt du har brug for hjælp

Jeg er bare meget påvirket af vores brud og det mærker børnene jo. Må prøve at snakke med dem på kommunen

Anmeld

7. september 2013

helle85

Anonym skriver:

Jeg er bare meget påvirket af vores brud og det mærker børnene jo. Må prøve at snakke med dem på kommunen

ja det er forståligt nok og hvis du så har en depression samtidig så kan det godt være hård

for at du få den hjælp du har brug for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.