At gemme ting - måske de skal bruges igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
5 svar
6 synes godt om
7. september 2013

Anonym trådstarter

Går lige og rydder lidt op herhjemme  Ældste barn er 6 år, midterste 2½ år og yngste 7½ mdr... Falder så over de flaskesutter vi brugte til yngste-barnet for et par mdr siden - spørger så min mand om jeg ikke skal smide dem ud - hvor til han så svarer at det kunne jo være vi fik brug for dem igen  Juhuu, så lever drømmen stadig hos os begge om en 4'er til flokken på et tidspunkt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Går lige og rydder lidt op herhjemme  Ældste barn er 6 år, midterste 2½ år og yngste 7½ mdr... Falder så over de flaskesutter vi brugte til yngste-barnet for et par mdr siden - spørger så min mand om jeg ikke skal smide dem ud - hvor til han så svarer at det kunne jo være vi fik brug for dem igen  Juhuu, så lever drømmen stadig hos os begge om en 4'er til flokken på et tidspunkt 

Hvor sødt

Anmeld

7. september 2013

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

Hvor sødt

Ja, det varmer meget  Vi har altid snakket om at vi i hvert fald skulle have 3, men det er da rart at vide vi stadig drømmer om en mere begge to 

Anmeld

7. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej hvor fedt at i er enige om en mere!! Og dejlig spontan kommentar! 

Ps jeg ville nu stadig smide sutterne ud, og købe nye når det engang kom en ny. De ka jo blive godt møre sådan nogen.. Vh stine

Anmeld

7. september 2013

Karina84

Dejligt svar at faa  I hvert fald naar det er det du ogsaa har i tankerne. 

Her er manden fast besluttet paa at der ikke kommer flere, vi har en af hver og det kunne ikke være bedre synes han 

Jeg forstaar ham godt, og har været enig fra starten, men derfor skal man da lige venne sig lidt til tanken. Især nu hvor vi saa smaat kan begynde at smide ud/pakke ned/sælge ud af de baby ting vi aldrig mere faar brug for 

Men det er okay, jeg er lykkelig for de to guldklumper vi har, og jeg kunne ikke ønske mig det anderledes 

Jeg ville i øvrigt ogsaa smide dem ud, vi købte ogsaa nye da lillesøster kom.

Anmeld

7. september 2013

B&J

ej hvor er det en fantastisk besked at få af ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.