Hej girls.
Håber der er nogle der kan hjælpe mig med svar på mine spørgsmål.
1. Jeg får normalt min mens d. 20 HVER måned, men sidste gang kom den d. 15 og sluttede d. 20 hvor den rigtig skulle have været. Hvornår skal jeg regne med den igen så? d. 15 hvor den kom sidst, eller d. 20 som den plejer?
2. Hvad skal den meget tynde men tydelige streg tages som? Positiv eller negativ?
3. Kan det lade sig gøre at min ÆL har været tidligt på den, og jeg er blevet gravid lige efter min mens sluttede? For jeg sidder med en masse teste. Nogle utydeligt positive, nogle ultra utydeligt positive, nogle med en meget tydelig men TYND kuglepens agtig streg, og nogle med kun en afmærkning (altså bare uden farve, som om den gerne vil lave en streg). Jeg har 8 Valmed teste som alle tyder på positiv, og 3 rfsu, hvor to af dem er negative og den ene er utydeligt positiv. Skal jeg rene med mine Valmed eller være nervøs over mine rfsu? (rfsu er de sidst taget).
4. Kan vi blive enige om at hvis en test er negativ kommer der hverken en afmærkning, en utydeligt streg, ultra utydelig streg eller en tydelig ekstra tynd streg - den vil være helt blank i rummet hvor reslutatet vises?
Det var det
Hvis nogle af jer føler i har svaret på mine spørgsmål må i meget gerne skrive det, og hvis i gider svare tilbage i rækkefølge på spørgsmålene med 1. 2. 3. og 4. ville det være rart, så jeg ikke risikere at forvirre mig selv. Så er de til at forstå 
God dag til jer alle!
Anmeld