Har brug for hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
3 svar
1 synes godt om
7. september 2013

DMuslimah

Hej girls. 

Håber der er nogle der kan hjælpe mig med svar på mine spørgsmål.

1. Jeg får normalt min mens d. 20 HVER måned, men sidste gang kom den d. 15 og sluttede d. 20 hvor den rigtig skulle have været. Hvornår skal jeg regne med den igen så? d. 15 hvor den kom sidst, eller d. 20 som den plejer?

2. Hvad skal den meget tynde men tydelige streg tages som? Positiv eller negativ?

3. Kan det lade sig gøre at min ÆL har været tidligt på den, og jeg er blevet gravid lige efter min mens sluttede? For jeg sidder med en masse teste. Nogle utydeligt positive, nogle ultra utydeligt positive, nogle med en meget tydelig men TYND kuglepens agtig streg, og nogle med kun en afmærkning (altså bare uden farve, som om den gerne vil lave en streg). Jeg har 8 Valmed teste som alle tyder på positiv, og 3 rfsu, hvor to af dem er negative og den ene er utydeligt positiv. Skal jeg rene med mine Valmed eller være nervøs over mine rfsu? (rfsu er de sidst taget).

4. Kan vi blive enige om at hvis en test er negativ kommer der hverken en afmærkning, en utydeligt streg, ultra utydelig streg eller en tydelig ekstra tynd streg - den vil være helt blank i rummet hvor reslutatet vises? 

Det var det  Hvis nogle af jer føler i har svaret på mine spørgsmål må i meget gerne skrive det, og hvis i gider svare tilbage i rækkefølge på spørgsmålene med 1. 2. 3. og 4. ville det være rart, så jeg ikke risikere at forvirre mig selv. Så er de til at forstå 

God dag til jer alle! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

DMuslimah

Her er lige et billede af den tynde kuglepens streg jeg snakker om. Den er tydelig i virkeligheden. Har taget billeder af den i 35489000 forskellige vinkler i håb om at kunne få et billede af den hvor den har samme tydelige farve i stregen som i virkeligheden, men det gik ikke. Men den kan anes, så tænk på at den er tydeligere rigtig. Men nu kan folk da se hvilken tynde streg jeg mener. (Spørgsmål 2) .. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. september 2013

Hullabullabulla

Hej girls. 

1. Jeg får normalt min mens d. 20 HVER måned, men sidste gang kom den d. 15 og sluttede d. 20 hvor den rigtig skulle have været. Hvornår skal jeg regne med den igen så? d. 15 hvor den kom sidst, eller d. 20 som den plejer?

2. Hvad skal den meget tynde men tydelige streg tages som? Positiv eller negativ?

3. Kan det lade sig gøre at min ÆL har været tidligt på den, og jeg er blevet gravid lige efter min mens sluttede? For jeg sidder med en masse teste. Nogle utydeligt positive, nogle ultra utydeligt positive, nogle med en meget tydelig men TYND kuglepens agtig streg, og nogle med kun en afmærkning (altså bare uden farve, som om den gerne vil lave en streg). Jeg har 8 Valmed teste som alle tyder på positiv, og 3 rfsu, hvor to af dem er negative og den ene er utydeligt positiv. Skal jeg rene med mine Valmed eller være nervøs over mine rfsu? (rfsu er de sidst taget).

4. Kan vi blive enige om at hvis en test er negativ kommer der hverken en afmærkning, en utydeligt streg, ultra utydelig streg eller en tydelig ekstra tynd streg - den vil være helt blank i rummet hvor reslutatet vises? 

Det var det  Hvis nogle af jer føler i har svaret på mine spørgsmål må i meget gerne skrive det, og hvis i gider svare tilbage i rækkefølge på spørgsmålene med 1. 2. 3. og 4. ville det være rart, så jeg ikke risikere at forvirre mig selv. Så er de til at forstå 

God dag til jer alle! 

1) - pas. Hvordan var din sidste mens ? Har du været stresset, eller lignende ? Det kan være mange ting der skubber en mens. Men vil mene at den næste gang skulle komme den 15. - med mindre din krop har dannet en ny og kortere cyklus.

2) En streg er en streg om den er tyk/tynd, tydelig/svag. MEN.... Valmed og rfsu har ry for at lave falske positive tests - har aldrig selv oplevet det men har herinde hørt om en del der har prøvet det. desuden kan du aldrig regne med en test efter 5-10 minutter, den kan snildt udvikle en streg efter tid selvom du ikke er gravid.

3) Siden din cyklus denne gang har været kortere kan din ÆL snildt være faldet tidligere end normalt. Man siger at æl kommer 14 dage FØR forventet mens

4) skyggestreger kan godt opstå , men de vil være uden farve.

til sidst - et godt råd - clear blue digital - den vil give et klart svar

Anmeld

7. september 2013

Kløver

DMuslimah skriver:

Hej girls. 

God dag til jer alle! 

1: det kommer an på om den desideret har rykket sig, umiddelbart ville jeg regne med mens kom ca den 15 igen men ville ikke sætte testdag før den 20

2+4: jeg vil sige negativ. Jeg har fået mange teste som indenfor tid har enten skyggestreger, en skygge pga glasset eller en skygge i form af det testområde som burde ha givet en en rød streg, nogle teste kan på afstand ligne at have en streg men ikke på kort afstand. Jeg får sjældent en test som er 100% blank pga restfarve osv

3: du kan sagtens have haft en tidligere æl men uanset vil du ligge mellem 2+4 og 3+2 dvs det er alt for tidligt at teste endnu, så du kan desværre ikke regne med noget endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.