Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er der overhovedet nogle steder man kan oprette et abonnement hos et mobil selskab når man står i rki?
Er der overhovedet nogle steder man kan oprette et abonnement hos et mobil selskab når man står i rki?
jeg ved ikke om der er nogle men tror det ikke men kunne se pussekat skriver fullrate der må du prøve
MilleMus1988 skriver: cbb
cbb
ja men det er kun tale tid tror evt personen vil have en abonnement med mobil men jeg er jo slet ikke sikker
ellers er cbb et godt sted har det nemlig selv fordi det er billigt
ja men det er kun tale tid tror evt personen vil have en abonnement med mobil men jeg er jo slet ikke sikker ellers er cbb et godt sted har det nemlig selv fordi det er billigt
ja hvis man vil ha ny mobil, så kan man ikk.. men skal man kun have abb så kan man godt
MilleMus1988 skriver: jeg ved det er muligt
jeg ved det er muligt
uhh så har du været heldig for det var vi ikke da vi prøvede
men ja engang i mellem skal man da være heldig
B&J skriver: uhh så har du været heldig for det var vi ikke da vi prøvede men ja engang i mellem skal man da være heldig
MilleMus1988 skriver: okay, . . ja så ved jeg det ikke for der var ik nogen problem da vi skulle bestille
okay, . . ja så ved jeg det ikke for der var ik nogen problem da vi skulle bestille
var det bare alm taletid med cbb???
for det var at få et abonnement vi ikke kunne få med mobil ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128