Gravid efter p-stav - hjæææælp !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.762 visninger
4 svar
1 synes godt om
7. september 2013

Babyhjerne

Hej piger! Jeg håber i kan hjælpe eller skrive egne erfaringer, de jeg er virkelig på vildspor mht. til den menses der bare ikke vil komme. Jeg fik taget min p-stav ud i slutningen af juli, og det skal lige siges at jeg kun havde haft den i, i 10 mdr. I de 10 mdr blødte jeg kun i 3-4 dage, så mit menses har tydeligvis været på stand by næsten lige siden jeg fik p-staven ind. Min kæreste og jeg har haft ubeskyttet sex , og prøver lige så stille på at blive gravide, så det er meget frustrerende at min menses ikke er dukket op, så vi har noget at regne ud fra. Jeg har mange af symptomerne - ømme bryster, mærkelig fornemmelse i underlivet (en blanding af mens smerter og ÆL smerter), oppustethed og kvalme, men testen har været negativ (har taget 3 tests) Hjælp! Nogen der har erfaringer med dette ??? Knus BK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

Sijac

Birta Karen skriver:

KKa

Hej piger! Jeg håber i kan hjælpe eller skrive egne erfaringer, de jeg er virkelig på vildspor mht. til den menses der bare ikke vil komme. Jeg fik taget min p-stav ud i slutningen af juli, og det skal lige siges at jeg kun havde haft den i, i 10 mdr. I de 10 mdr blødte jeg kun i 3-4 dage, så mit menses har tydeligvis været på stand by næsten lige siden jeg fik p-staven ind. Min kæreste og jeg har haft ubeskyttet sex , og prøver lige så stille på at blive gravide, så det er meget frustrerende at min menses ikke er dukket op, så vi har noget at regne ud fra. Jeg har mange af symptomerne - ømme bryster, mærkelig fornemmelse i underlivet (en blanding af mens smerter og ÆL smerter), oppustethed og kvalme, men testen har været negativ (har taget 3 tests) Hjælp! Nogen der har erfaringer med dette ??? Knus BK

Kan ikke hjælpe dig med p-staven, men alle de symptomer du beskriver er helt normalt når man stopper på hormonpræperater - de samme symptomer som ved graviditet - jeg havde det på samme måde efter p-pille stop.

Håber at det bare kunne hjælpe en lille smule?

Anmeld

8. september 2013

Zelinasmor

Jeg fik min mens 3 uger efter min P-STAV blev taget ud. Nåede at få mens en gang mere og så blev jeg gravid  Havde haft min i 2 års tid.

Anmeld

8. september 2013

Babyhjerne

xoxotasha skriver:

Jeg fik min mens 3 uger efter min P-STAV blev taget ud. Nåede at få mens en gang mere og så blev jeg gravid  Havde haft min i 2 års tid.

Dejligt at høre en lykkelig historie  

jeg har næsten ikke sovet i nat pga smerter i underlivet  

Det går helt om i lænden - helt ulideligt !! Hvad gør jeg ?? 

Anmeld

8. september 2013

Zelinasmor

Babyhjerne skriver:

Dejligt at høre en lykkelig historie  

jeg har næsten ikke sovet i nat pga smerter i underlivet  

Det går helt om i lænden - helt ulideligt !! Hvad gør jeg ?? 

Jeg tror ikke du kan gøre andet end at tage nogle smertestillende. Evt ring til din læge i morgen og forklar hvordan du har det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.