Sommerhus med forkølet barn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

700 visninger
7 svar
3 synes godt om
7. september 2013

Anonym trådstarter

Okay 2 år gammel, for tidlig født, sensitiv,  svært ved ændringer, dagene skal være ens. Syg nu, forkølet og lidt pylret. Ville i tage barnet med i sommerhus?

tænker på h*n i forvejen vil have svært ved at kapere at skulle være et nyt sted med "mange" mennesker, og oveni ikke have så meget overskud grundet snot og træthed.

huset er luksus sommerhus med pool. Bedsteforældre begge sider og onkel skal med. Hvis vi aflyser bliver hele turen aflyst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

Anonym trådstarter

Det er iøvrigt i dag vi skal afsted og i dag barnet vågner op med snot og utilpashed.

Anmeld

7. september 2013

Chris86

Hvis "bare" det er forkølelse og lidt pyller, så kan jeg ikke se noget galt i at ta i sommerhus?

Anmeld

7. september 2013

Anonym trådstarter

Chris86 skriver:

Hvis "bare" det er forkølelse og lidt pyller, så kan jeg ikke se noget galt i at ta i sommerhus?

Altså h*n er jo blevet syg i løbet af natten, så det er jo svært at bedømme hvordan det vil udvikle sig. Mange gange har vi oplevet det udvikler sig til møb eller bronkitis. Men igen, det kan jo også være det går over hurtigt.

Anmeld

7. september 2013

Ciss

Hvis I har eget soverum i sommerhuset, så I har mulighed for at trække jer tilbage, hvis det hele bliver for meget for ham, så ville jeg tage afsted.

Anmeld

7. september 2013

MyLove E

Afsted med jer og rigtig god tur I er jo ikke mange der skal afsted og dem som skal afsted er jo noget der er tæt på barnet

Anmeld

7. september 2013

2721

Jeg ville ikke tage afsted, men det er fordi jeg selv har et sensetivt barn og jeg ved min dreng i rask tilstand ville have svært ved at klare det som for ham ville være rigtig mange mennesker og hvis han så oveni købet var syg, puha.....

Anmeld

7. september 2013

Mother-love

Nu har jeg kun Isabella at samligne med. Hun er hvad vi ved af ikke sensitiv. Men hun kan selvom hun er rask ikke klare at tage i sommerhus med farmor og farfar og så bare os. Vi er nødtil at tage hjem på anden dagen.
Og når du har et sensitivt barn som også er blevet syg. Så ville jeg blive hjemme.
Men det kommer self også an på hvor lang tid det drejer sig om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.