ved ikke om i nogensinde har prøvet det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

246 visninger
2 svar
1 synes godt om
7. september 2013

Anonym trådstarter

det når man har 2 gode veninder, man skriver snakker meget sammen, så fordi man starter på skole får lidt mere travlt i hverdagene, kontakter de stort set aldrig en .kun hvis den ene ikke har tid til at være sammen med den anden . jeg er begyndt bare at takke nej, vil ikke føle mig som det tredje hjul... hvad havde i gjort`?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

Eliza

Jeg gør altid LI hva jeg føler for når det kommer til veninder.
Bla har jeg kun veninder, som forstår, at man kan snilt lave en aftale med mig, men jeg forbeholder mig retten til at melde fra, udelukkende fordi jeg ikke gider. Så behøver jeg ik lyve, eller være tvunget til at overholde aftaler jeg egentlig ik kan gå hel hjertet ind i alligevel.

Men for mig betyder det så til gengæld heller ik noget om jeg er 'andet valg' som du føler.
Hvis de ringer og jeg har tid og lyst.... Så griber jeg den der.
Så er det ikke så vigtigt, hva nummer i køen jeg var

Anmeld

7. september 2013

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

Jeg gør altid LI hva jeg føler for når det kommer til veninder.
Bla har jeg kun veninder, som forstår, at man kan snilt lave en aftale med mig, men jeg forbeholder mig retten til at melde fra, udelukkende fordi jeg ikke gider. Så behøver jeg ik lyve, eller være tvunget til at overholde aftaler jeg egentlig ik kan gå hel hjertet ind i alligevel.

Men for mig betyder det så til gengæld heller ik noget om jeg er 'andet valg' som du føler.
Hvis de ringer og jeg har tid og lyst.... Så griber jeg den der.
Så er det ikke så vigtigt, hva nummer i køen jeg var

det fordi, vi har sådan en chat vi tit sidder og skriver sammen i, og de svare aldrig på de ting jeg skriver, men det kun dem som skriver sammen og svare hinanden, så fik mine tvivl på hvorvidt de gider at være sammen med mig, før i tiden spurgte de mig og omvendt, men de sammen 24 / 7 også snakker de meget internt om alle de oplevelser de laver sammen, så sidder jeg der bumbum. har aldrig oplevet det på den måde, siger også tit, i må lige skrive når i er kommet hjem igen så kan jeg lige smutte forbi, men de skriver aldrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.