Hvad str. sko bruger jeres 2 årige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2013

HoltSchmidt

Min søn på snart 18 mdr bruger str. 25-26

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2013

22

Her brugte min datter str 22 i vinterstøvler sidste år, sommersandalerne er i str 24 nu her, og overgangsskoene indtil de nye vinterstøvler skal på er str 25. Derfor har jeg købt vinterstøvler i str 26 og 27 (Købte to for ens pris, derfor de to str.) Jeg er da super glad for at høre, at det ikke kun er min datter på 26 måneder der har taget et kæmpe ryk i forhold til at fødderne vokser.

Anmeld

7. september 2013

lycly

Min datter er lige blevet 2 år og hendes gummisko fra foråret er 22 og passer, men køber vinterstøvler i 23

Anmeld

7. september 2013

annec

mor88 skriver:

Jeg har i dag været ude for at kigge på vinterstøvler til datteren på 22 måneder.. Hendes fod blev så målt til at kunne bruge en størrelse 25, måske endda 26 hvis det var ecco! Jeg synes altså det lyder voldsom stort til en pige, der ikke engang er fyldt 2 år endnu! hendes fod blev endda målt i to forskellige skibutikker, så det er ikke det, at ekspedienten ikke kunne finde ud af at måle rigtigt. 

Hvilken størrelse bruger jeres? 

måske i kan berolige en førstegangsmor, der pludselig ser på hendes datters fødder som kæmpe fedtmule fødder  Ej men altså, sidste vinter brugte hun størrelse 22 i vinterstøvler, og de var endda store, så synes det lyder vildt at vi nu skal til at købe str 26, og har dårlig samvittighed over hendes sko i str 23, der blev skrottet i butikken! Jeg måtte simoelten købe nogle hverdagssko i str 25, som hun kunne tage på med det samme! Og nøj hvor var hun glad

for de nye sko! Måske er hun rykket to skostørrelser op over nat?

Min søn brugte str 22 sidste år.
Nu har han lige fået målt hans fod, og han skal bruge str 25. Han blev 2år, her D. 26 :-)

Anmeld

7. september 2013

TbCp

Min søn er 21 mdr og er lige hoppet op i en str 22.

Han er dog også lille! I tøj er han først lige ved at kunne passe str 80

Anmeld

7. september 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Min søn fylder 3 om en måned han bruger str. 24 men jeg vil købe hans vinter sko i en str. 25.

Anmeld

7. september 2013

B&J

vores dreng brugte ca 23 nu er han oppe i en 25-26

Anmeld

7. september 2013

Mother-love

Isabella er 2,3 år og er på vej op i str 24. Selvom hun stadig kan være i str. 23.
Gummistøvlerne er stadig str 23.

Anmeld

7. september 2013

isabellasmor

mor88 skriver:

Jeg har i dag været ude for at kigge på vinterstøvler til datteren på 22 måneder.. Hendes fod blev så målt til at kunne bruge en størrelse 25, måske endda 26 hvis det var ecco! Jeg synes altså det lyder voldsom stort til en pige, der ikke engang er fyldt 2 år endnu! hendes fod blev endda målt i to forskellige skibutikker, så det er ikke det, at ekspedienten ikke kunne finde ud af at måle rigtigt. 

måske i kan berolige en førstegangsmor, der pludselig ser på hendes datters fødder som kæmpe fedtmule fødder  Ej men altså, sidste vinter brugte hun størrelse 22 i vinterstøvler, og de var endda store, så synes det lyder vildt at vi nu skal til at købe str 26, og har dårlig samvittighed over hendes sko i str 23, der blev skrottet i butikken! Jeg måtte simoelten købe nogle hverdagssko i str 25, som hun kunne tage på med det samme! Og nøj hvor var hun glad

her bruger isabella (fylder 2 til oktober) str 22. vinterstøvler har vi købt i str 24 da hun snart er i en str 23. 

Anmeld

7. september 2013

MissTas

mor88 skriver:

Her er Annastacia snart 19 mrd. og bruger str. 22-23 alt efter mærke og model Hendes vinterstøvler er købt i 23 fra Angulus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.