Hjemmelavet kort? !?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.931 visninger
7 svar
1 synes godt om
6. september 2013

MyLove E

Jeg er her til aften begyndt at lave et kort til et bryllup vi skal til i morgen ( ingen grund til at starte i god tid)

Der skal være lidt doodles over det men heller ikke for meget synes jeg, hvad ssynes i?

Har prøvet at få det til at ligne den kirke de skal giftes i Ligner den okay
( linket skulle gerne være den )

http://www.tripadvisor.com/MobileViewPhoto-g230034 -d3592407-i62659263-Resen_Kirke-Skive_Skive_Munici pality_West_Jutland_Jutland.html

Ville i blive glad for sådan et kort? ?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

Lukas&Liam<3

Tauf skriver:

Jeg er her til aften begyndt at lave et kort til et bryllup vi skal til i morgen ( ingen grund til at starte i god tid)

Der skal være lidt doodles over det men heller ikke for meget synes jeg, hvad ssynes i?

http://www.tripadvisor.com/MobileViewPhoto-g230034 -d3592407-i62659263-Resen_Kirke-Skive_Skive_Munici pality_West_Jutland_Jutland.html

Ærligt, så nej. Jeg er ikke så meget til de hjemmelavet ting. Medmindre det er et fjollekort eller sådan hvor det kan gøres mere personlig.
- bare min mening.

Anmeld

6. september 2013

MyLove E

Maria&Lukas skriver:

Ærligt, så nej. Jeg er ikke så meget til de hjemmelavet ting. Medmindre det er et fjollekort eller sådan hvor det kan gøres mere personlig.
- bare min mening.

Ok tak for svar

Anmeld

6. september 2013

Lukas&Liam<3

Tauf skriver:

Ok tak for svar

Det var da så lidt
Synes et bryllupskort godt må være lidt mere, overdrevet men pynt og sådan.

Anmeld

6. september 2013

MyLove E

Maria&Lukas skriver:

Det var da så lidt
Synes et bryllupskort godt må være lidt mere, overdrevet men pynt og sådan.

Ja det har du måske ret i men det er jo bare et kort og ikke selve gaven

Anmeld

6. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Tauf skriver:

Jeg ville give den hele armen med hjerter og blomster og glimmer og skrive deres initialer med flot kaligrafiskrift, hvis jeg skulle lave et bryllupskort selv. En tegning af en kirke kunne lige så godt være et kort til konfirmation eller dåb. 

Anmeld

7. september 2013

MyLove E

Mor og meget mere skriver:

Jeg ville give den hele armen med hjerter og blomster og glimmer og skrive deres initialer med flot kaligrafiskrift, hvis jeg skulle lave et bryllupskort selv. En tegning af en kirke kunne lige så godt være et kort til konfirmation eller dåb. 

Tak:-D:-D
Deres initialer er på
Hjerter vil der også komme masse af

Anmeld

7. september 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Tauf skriver:

Jeg synes det ligner rimelig godt... og jeg ville blive rigtig glad for det.

Da min søn blev døbt havde min søster selv lavet kortet så det passede lige til ham og det har jeg stadig gemt selvom han allerede er 5½...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.