Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold op hvor er det forfærdeligt.. Ved slet ikke hvad jeg skal sige end god bedring med den stakkels lille mand.. Kan næsten forstå at det kommer rigtig tæt på når i også selv har været igennem det i har..
Kram til dig..
FrkRaarup skriver: Har her til aften fået af vide noget helt forfærdetenligt... (Håber det er ok jeg skriver her)Min fætters søn blev 1 år i går.Her den anden dag om natten vågende hans store datter ( S på 7år) fordi hun skulle tisse. De sover sammen i soveværelset da lejligheden er pakket ned pga. flytning Ved rent tilfælde vågner min fætter også. Han kigger over i bettemandens seng. (bettemanden hedder herefter H) Der ser han sin søn helt blå over det hele. Han mærker ham og der er ingen puls. H har hjertestop.Han begynder at give kunstigt åndedrag og hjertemassage. I mens får han ringet efter en ambulance! S kommer i tøj og de bliver hentet af ambulancen. De bliver kørt til Herning sygehus som så overflytter dem til Aalborg sygehus. Eller de overflytter drengen. Min fætter og S må tage en taxi fra Herning til Aalborg, da de ikke kan være i ambulancen og står i Herning uden noget. H blev lagt i kunstigt koma. Han vågnede så op i går, på sin 1 års fødselsdag! Nu er de tilbage på Herning sygehus hvor H er blevet undersøgt for det ene og det andet. Der går nu 3-4 dage før de får svar på prøverne. Min fætter er alene med begge unger, der har forskellige mødre. S har det utrolig svært, nu er H indlagt og fætters kæreste der er mod til H måtte han losse på porten, da kommunen ellers ville tage begge børn pga. hun ikke var i stand til at passe dem.. Han har en datter mere som heldigvis først kommer i næste weekend. Jeg er simpelthen ødelagt! Jeg syns det hele ramler ned over os og familien. Jeg ville allerhelst sidde hos min fætter lige nu. Det gør så ondt indeni, for jeg ved PRÆCIS hvad de går igennem. Der er godt nok langt fra Kolding til Herning... Jeg håber jeg får mulighed for at være hos ham i morgen
Har her til aften fået af vide noget helt forfærdetenligt... (Håber det er ok jeg skriver her)Min fætters søn blev 1 år i går.Her den anden dag om natten vågende hans store datter ( S på 7år) fordi hun skulle tisse. De sover sammen i soveværelset da lejligheden er pakket ned pga. flytning Ved rent tilfælde vågner min fætter også. Han kigger over i bettemandens seng. (bettemanden hedder herefter H) Der ser han sin søn helt blå over det hele. Han mærker ham og der er ingen puls. H har hjertestop.Han begynder at give kunstigt åndedrag og hjertemassage. I mens får han ringet efter en ambulance! S kommer i tøj og de bliver hentet af ambulancen. De bliver kørt til Herning sygehus som så overflytter dem til Aalborg sygehus. Eller de overflytter drengen. Min fætter og S må tage en taxi fra Herning til Aalborg, da de ikke kan være i ambulancen og står i Herning uden noget. H blev lagt i kunstigt koma. Han vågnede så op i går, på sin 1 års fødselsdag! Nu er de tilbage på Herning sygehus hvor H er blevet undersøgt for det ene og det andet. Der går nu 3-4 dage før de får svar på prøverne. Min fætter er alene med begge unger, der har forskellige mødre. S har det utrolig svært, nu er H indlagt og fætters kæreste der er mod til H måtte han losse på porten, da kommunen ellers ville tage begge børn pga. hun ikke var i stand til at passe dem.. Han har en datter mere som heldigvis først kommer i næste weekend. Jeg er simpelthen ødelagt! Jeg syns det hele ramler ned over os og familien. Jeg ville allerhelst sidde hos min fætter lige nu. Det gør så ondt indeni, for jeg ved PRÆCIS hvad de går igennem. Der er godt nok langt fra Kolding til Herning... Jeg håber jeg får mulighed for at være hos ham i morgen
Hvor er det dog forfærdeligt, man bliver helt mundlam især når man ved hvad i selv har været igennem, jeg håber meget at den lille dreng kommer sig og de får en diagnose på hvad det er han fejler.
Til dig
god bedring til den lille fyr
Monica
hold da op hvor er det skrækkeligt
men hvor er jeg glad for barnet vågnede igen, men sender mine største tanker og krammer til jer alle sammen
God bedring med den bette fyr..
Min søn er nu 15 mdr , og netop a denne frygt kan jeg lade være med at se til ham 100 gange mens han sover
jeg håber alt jeg kan lille H kommer sig, og uden nogen men...❤❤❤❤❤
Line - med 2 boblinger skriver: Hold op hvor er det forfærdeligt.. Ved slet ikke hvad jeg skal sige end god bedring med den stakkels lille mand.. Kan næsten forstå at det kommer rigtig tæt på når i også selv har været igennem det i har.. Kram til dig..
Tauf skriver: Til dig og din familie
Til dig og din familie
Monica P skriver: Hvor er det dog forfærdeligt, man bliver helt mundlam især når man ved hvad i selv har været igennem, jeg håber meget at den lille dreng kommer sig og de får en diagnose på hvad det er han fejler. Til dig god bedring til den lille fyr Monica
B&J skriver: hold da op hvor er det skrækkeligt men hvor er jeg glad for barnet vågnede igen, men sender mine største tanker og krammer til jer alle sammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128