Kæledyrene :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. juli 2009

FrkLarsen

Jeg står i den her sitation at mine 2 højt elskede katte er kommet på kattepension på ubestemt tid, fordi vi ville blive smidt ud af vores lejlighed hvis ikke vi skilte os af med dem inden d. 15/7-09,

Kender i følelsen af tomhed i hjemmet, jeg er simpelthen så ked af at jeg ikke har mine to små ''børn'' løbende rundt i røven på hinanden, og vil nusses, her er bare så tomt!

Har nogen stået i samme situation, og hvad gjorde i for at komme på andre tanker?

Kram fra en trist Kamilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2009

Plysbjørnen

Jeg ville finde et andet sted at bo, så jeg kunne få mine katte hjem igen...

Anmeld

18. juli 2009

FrkLarsen

Jamen man kan jo ikke knipse med fingrene og så kommer er en ledig lejlighed, Desværre ikke .

Anmeld

18. juli 2009

finkedinke

Jeg har ikke prøvet det. Men vi går i overvejelser om vi skal af med vores to katte. En af de ting jeg ville savne mest er hyggen ved at have dem rundt om mig. Jeg ville føle det så tomt hvis jeg ikke havde dyr omkring mig.
Jeg kan godt forstå dit problem, lejligheder hænger ikke på træerne og kattene er svære at undvære. Kender i ike nogen der kan overtage kattene så i akn komme på besøg og ikke miste dem helt. Men det kan i måske ogås på kattepensionen?

Berith

Anmeld

18. juli 2009

Diana...

Puha øv øv men sådan er det jo når man har kat i et hjem hvor man ikke må jeg havet det os og frygtet den da det blev opdaget det gjorde det heldigvis ikke.

Jeg ville os finde en anden lejlighed selv om de ikke hænger på træerne.

Knus Diana som aldrig skal bo et sted hvor man ikke må have dyr.

Anmeld

18. juli 2009

A.

ja det er øv men på den aden side så vidste i godt at i må ikke have katte der hvor i bor så det var ikke smart at købe katte når man bor i en  lejlighed hvor man må ikke have dyr..

Anmeld

18. juli 2009

Lullaby

Jeg "gav" dem til et kattehjem på Falster. Så var jeg sikker på de fik et godt hjem eftersom folk skal betale for dem. Det var hårdt mange dage efter. Jeg græd meget.

Anmeld

19. juli 2009

FrkLarsen

Ja selvfølgelig er det dumt af os at købe katte, når man ikke må have katte her hvor vi bor

Vi har haft dem her i et år nu, og så synes vores genboer at det skal gå ud over vores katte, fordi vi har hørt musik til en lille fest .

Nå, men ihvertfal de har det godt på kattepensionen, og vi kan godt besøge dem, det er kun transporten som er i vejen der, da det ligger midt ude på 'bøøøh-landet' og ingen busser kommer der

Er bange for at de vil glemme min 'lugt' hvis i forstår, og ikke kan genkende mig når vi kommer i ny lejlighed.

- Kamilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.