Vil han, eller vil han ikke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
8 svar
10 synes godt om
6. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg bliver bare så frustreret!!! For et par måneder siden besluttede vi op for at prøve at få nr 2. Men lige siden har min mand bare virket fuldstændig uinteresseret i mig Han afviser mig tit når jeg lægger op til sex, hvilket jo gør projektet ret svært Sidste gang jeg havde ægløsning sagde jeg det til ham, men han var slet ikke interesseret i flere dage efter. Når jeg spørger, så siger han, at han gerne til have et barn, han vil bare ikke tænke over det! Men det er sgu lettere sagt end gjort, og det er super frustrerende at blive afvist gang på gang. For så kan jeg da godt regne ud, at projektet har lange udsigter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

Loa

Måske er det bare præstationsangst over at skulle præstere på lige præcis DEN dag.
Hvorfor ikke bare være sammen når i har lyst, så rammer i jo formodentlig også en af de rigtige dage...

Anmeld

6. september 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Måske er det bare præstationsangst over at skulle præstere på lige præcis DEN dag.
Hvorfor ikke bare være sammen når i har lyst, så rammer i jo formodentlig også en af de rigtige dage...

Ja, det har jeg også tænkt på. Jeg kan bare ikke forstå, at det skulle være så "skræmmende", når han nu siger, at han gerne vil have du barn til. Burde det ikke være en win-win - sex og baby (måske)? Og så er det bare heller ikke særlig fedt, når ens mand siger nej tak til sex Bliver sgu lidt ked af det, og føler mig lidt utilstrækkelig.

Anmeld

6. september 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Ja, det har jeg også tænkt på. Jeg kan bare ikke forstå, at det skulle være så "skræmmende", når han nu siger, at han gerne vil have du barn til. Burde det ikke være en win-win - sex og baby (måske)? Og så er det bare heller ikke særlig fedt, når ens mand siger nej tak til sex Bliver sgu lidt ked af det, og føler mig lidt utilstrækkelig.

Kan sagtens følge din frustration - jeg havde samme problem med min mand. Kom nemlig til at fortælle ham at nu var der positiv æl test, og så følte han det som pligt-sex og kunne slet ikke...

Holdt min kæft mdr efter, knaldede og vupti-vapti - termin med lillesøster d 1/10

Tror mange mænd har det på den måde - at de får præstationsangst og føler sig pressede. Kan egentlig godt forstå dem... Tror sgu også jeg ville stå af hvis jeg fik den mindste fornemmelse af at være en avls-ko

Anmeld

6. september 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

A

Kan sagtens følge din frustration - jeg havde samme problem med min mand. Kom nemlig til at fortælle ham at nu var der positiv æl test, og så følte han det som pligt-sex og kunne slet ikke...

Holdt min kæft mdr efter, knaldede og vupti-vapti - termin med lillesøster d 1/10

Tror mange mænd har det på den måde - at de får præstationsangst og føler sig pressede. Kan egentlig godt forstå dem... Tror sgu også jeg ville stå af hvis jeg fik den mindste fornemmelse af at være en avls-ko

Avlsko Ja, når du siger det på den måde, giver det meget god mening Men ville nu bare ønske, at han tog lidt initiativ og viste, at det var noget, han gerne ville. Mænd bliver bare ikke skruk på samme måde som kvinder

Anmeld

6. september 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Avlsko Ja, når du siger det på den måde, giver det meget god mening Men ville nu bare ønske, at han tog lidt initiativ og viste, at det var noget, han gerne ville. Mænd bliver bare ikke skruk på samme måde som kvinder

Jeg tror i hvert fald at der er langt imellem dem...

Hvis han overhovedet ikke tager initiativ, så lad ham være i fred en periode. Lad som om at pb er det sidste du tænker på, og at du egentlig liiiige har ret travt med at nyde livet, job, venner, kreative ting og jeres første barn.

Måske han så kommer i omdrejninger igen - de dersens hanner har det fuldstændig ligesom os - de vil have hvad de ikke kan få. Og når du har 'mistet interessen' finder han måske sin igen.

Og så kan du smide dig på ryggen og blive serviceret alt mens du griner lidt over at du får i både pose og sæk

Anmeld

6. september 2013

Chili

Anonym skriver:

Jeg bliver bare så frustreret!!! For et par måneder siden besluttede vi op for at prøve at få nr 2. Men lige siden har min mand bare virket fuldstændig uinteresseret i mig Han afviser mig tit når jeg lægger op til sex, hvilket jo gør projektet ret svært Sidste gang jeg havde ægløsning sagde jeg det til ham, men han var slet ikke interesseret i flere dage efter. Når jeg spørger, så siger han, at han gerne til have et barn, han vil bare ikke tænke over det! Men det er sgu lettere sagt end gjort, og det er super frustrerende at blive afvist gang på gang. For så kan jeg da godt regne ud, at projektet har lange udsigter

Præstations angst var også et problem her. Og hvis vi endelig havde sex, kunne han ikke komme, ligemeget hvad vi gjorde og hvor lang tid!
Derefter holdte jeg æl til mig selv, og der var intet problem
Tror mænd er engageret i pb men ikke på samme måde som kvinder. Jeg troede heller ikke min mand var, men da jeg først var gravid synes han det var meget spændende
Prøv bare at holde det til dig selv og se om du ikke kan forføre ham

Held og lykke!

Anmeld

7. september 2013

Anonym trådstarter

Rart at høre, at det ikke kun er hos os det er sådan, var ved at føle mig lidt dum Men ja, jeg må prøve at holde baby-snakken for mig selv, og charme ham lidt ekstra

Anmeld

8. september 2013

Rødhætte

Chili skriver:

Præstations angst var også et problem her. Og hvis vi endelig havde sex, kunne han ikke komme, ligemeget hvad vi gjorde og hvor lang tid!
Derefter holdte jeg æl til mig selv, og der var intet problem
Tror mænd er engageret i pb men ikke på samme måde som kvinder. Jeg troede heller ikke min mand var, men da jeg først var gravid synes han det var meget spændende
Prøv bare at holde det til dig selv og se om du ikke kan forføre ham

Held og lykke!

Helt det samme her med pb1.. Jeg fortalte straks når jeg havde Æl, og så fik manden også præstation angst! Nu hvor vi er igang med pb2 siger jeg intet og forfører ham alt hvad jeg - specielt på de "rigtige" dage. Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.