Overvejer at forlade faren..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
2 svar
6 synes godt om
6. september 2013

Mor med stort M

Mig og min kæreste har en dejlig dreng som blir 2 til oktober, samtidig venter vi os en lillebror som forventes at komme til jul.. Nu er problemet bar at min kæreste har et meget voldsomt temperament (slår os ikke - bar rolig) som gør at vores forhold til hinanden er ved at gå i stykker! 

Jeg overvejer virkelig om jeg skl forlade han.. Jeg ved at jeg har en masse hjælp at hente familie og venner..

Synes bar ik voskal børn skal leve med 2 forældre som ikke er glade - så vil jeg hellere være alene osåret og så være glad..

hva synes i vil være en god ide? Finder mig ikke i at blive svi et til og skældt ud over ingenting Længere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

maria_wlt

Mor med stort M skriver:

Mig og min kæreste har en dejlig dreng som blir 2 til oktober, samtidig venter vi os en lillebror som forventes at komme til jul.. Nu er problemet bar at min kæreste har et meget voldsomt temperament (slår os ikke - bar rolig) som gør at vores forhold til hinanden er ved at gå i stykker! 

Jeg overvejer virkelig om jeg skl forlade han.. Jeg ved at jeg har en masse hjælp at hente familie og venner..

Synes bar ik voskal børn skal leve med 2 forældre som ikke er glade - så vil jeg hellere være alene osåret og så være glad..

hva synes i vil være en god ide? Finder mig ikke i at blive svi et til og skældt ud over ingenting Længere...

Hvis det allerede er noget der er blevet snakket om og intet er gjort ved det fra hans side så synes jeg ikke at du skal blive - Hvis det bare stadig er det samme som før.

Du må give ham den sidste "advarsel", og så håbe at han tager det alvorligt - Hvis han ikke gør det så skal du selvfølgelig ikke blive og være ulykkelig.

En GLAD mor er det små drenge har brug for 

Anmeld

6. september 2013

l.kjoeller

Mor med stort M skriver:

hvis du ikke føler i kan være gode forældre sammen synes jeg helt klart i skal forsøge at være gode hver for sig med et godt samarbejde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.