Må nyfødt have pandebånd på med blomst ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.989 visninger
7 svar
30 synes godt om
6. september 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

jeg skal ha en pige, og elsker når små babyer har pandebånde på med sløjfe eller blomst.. men må en nyfødt ha det på? eller er hovedet for følsom ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

M&F&C

Det må endelig på ingen måde stramme - og nøjes med at pynte hende når du skal ud... Hvis du ikke kan lade være Men hun skal jo have hue på ud... Så hvad med at købe nogle neutrale huer, og så selv pynte dem med små fx små blomster af tyl?

Anmeld

6. september 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Hej piger

jeg skal ha en pige, og elsker når små babyer har pandebånde på med sløjfe eller blomst.. men må en nyfødt ha det på? eller er hovedet for følsom ?

Så længe de ikke strammer - men jeg ville nøjes med bare lige at pynte hende, tage nogle billeder og pille det af igen - det sidder alligevel ikke fast ret længe ad gangen

Ellers vil jeg gøre som M&F foreslår; nemlig at pynte en lille hue med blomster i stedet 

Anmeld

6. september 2013

Mumto3

Jeg synes det ville være synd at en lille nyfødt med blødt kranie skulle ligge ovenpå et bånd ( det går jo hele vejen rundt om hovedet) bare for at se sød ud.

Anmeld

6. september 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej piger

tror jeg godt de må men jeg gjorde det ikke selvom jeg synes det er så sødt da jeg ikke kan forestille mig det er særligt behageligt for sådan en lille størrelse 

Anmeld

6. september 2013

C-Dog

Jeg ville ikke gøre det. Det er en baby, ikke en pynte dukke. Hue havde de også kun på når det var nødvendigt, selv om det ser sødt ud, forstår jeg ikke de forældre der giver deres små babyer alt muligt pyntebånd og pyntehuer på. Køb en dukke tænker jeg. ;-)

Anmeld

6. september 2013

Muffinmus

Nyfødte skal jo have hue på så det kommer jo nok til at se lidt fjollet ud med hue og hårbånd, og husk at man ikke skal pynte sin baby hvis det på nogen måde kan være irriterende for dem
Og personligt synes jeg det ligner små pyntedukker som små børn leger med når de får sådan noget unødvendigt bling på. Det er kun for forældrenes skyld, ikke til gavn for barnet.
Men det er altid op til den enkelte forældre at vælge eller fravælge sådan noget pynt.
Men der findes super fine huer, der ser skønne ud år du skal ud uden for så ser din babypige både lækker ud, men samtidigt uden at være unødvendigt pyntet.

Anmeld

7. september 2013

lille-fisen

Så længe båndet ikke strammer på nogen måde så vil jeg da ikke tro der skulle være noget problem med det  Jeg ville vælge de bånd der er lidt bredere og bløde - ikke de der ret tynde elastikbånd. Men hårbånd til små baby piger er da alt for sødt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.