Anonym skriver:
Lige præcis. Jeg forlader klinikken som værende gravid, ægget er befrugtet har delt sig som ønsket, lagt det rette sted, men alligevel formåer jeg ikke at passe på det!!!!!! På klinikken sagde de jo nærmest at det var guldæg og jeg skulle tro på de for de var overbeviste om det lykkes med SÅ flot et æg!
Det hårdest er at skulde informere manden idag.... HAvde jo håbet at det bare var en lille blødning men den tager jo til.... Så håbet har forladt mig!!!!
ja... den type optimisme kan give bagslag

Da vi var til samtale fik vi besked på at det her nok skulle lykkedes - hurtigt!
...men intet er gået som de spåede.... vores forløb er meget rodet... de forskellige læger, er ikke engang enige i, hvor mange forsøg vi har brugt

Det er simpelthen NOE´LÅRD.... det hele..........æv.......
Men det er MEGET vigtigt at du ikke giver dig selv skylden - du er nød til at dreje fiaskoen til nogen positivt - ellers bliver man sgu ramt af en depression

Jeg har valgt at sige :
Jo længere tid der går, jo større chance er der for, at alle de ting jeg godt kunne tænke mig - er på udsalg

Jo flere ting kan jeg selv lave ! er begyndt at strikke, for at fjerne tankerne fra nederlag til succes .... nå ja om ikke andet bekræfte at jeg kan noget med hænderne...hø hø hø
Anmeld