fiasko som "ruger"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2013

FrkRaarup

Anonym skriver:

Ja det er det jeg føler mig som .......
åh hvor er det frusterende gang på gang at blive skuffet ved at "tante rød" på uventet på besøg......
jeg har endnu en gang fået sat et "super flot" æg op, som jeg igen ikke kan formå at holde på og passe på!!
jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre, det er desværre langt fra 1 gang at jeg ikke kan holde på de, eftersigende, flotte æg, der bliver lagt op.....
syntes det er SÅ ubeskrivelig hårdt at skulle håndtere denne skuffelse, den fortvivelse, og begyndende tvivl på om det overhovedet lykkes....

og hvis du som læsere sidder med en mening om at det ikke er en menneskeret at få børn og får lyst til at sige dette, beder jeg dig lade være og undlad at kommentere, for det er det sidste jeg har brug for pt.
Jeg har heller ikke brug for ynk, men syntes fandme at det er pisse hårdt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

tarkoflen

Søde du, du må virkelig ikke give dig selv skylden for, at du ikke er blevet gravid! Det er IKKE din skyld, jeg er sikker på, at du gør alt hvad du kan for at holde på den lille spire, og så længe du ikke begiver dig ud på et maratonløb lige efter æo, så må du ikke slå dig selv oveni hovedet!

Jeg har en veninde, der har mistet rigtig mange gange, men lige pludselig, da alt så mest sort ud så var den der

Pas rigtig godt på dig selv, og snak med nogle om dine frustrationer, evt på klinikken, så du ikke står med det hele selv!

Kæmpe

Anmeld

6. september 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

åh hvor er det frusterende gang på gang at blive skuffet ved at "tante rød" på uventet på besøg......
jeg har endnu en gang fået sat et "super flot" æg op, som jeg igen ikke kan formå at holde på og passe på!!
jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre, det er desværre langt fra 1 gang at jeg ikke kan holde på de, eftersigende, flotte æg, der bliver lagt op.....
syntes det er SÅ ubeskrivelig hårdt at skulle håndtere denne skuffelse, den fortvivelse, og begyndende tvivl på om det overhovedet lykkes....

og hvis du som læsere sidder med en mening om at det ikke er en menneskeret at få børn og får lyst til at sige dette, beder jeg dig lade være og undlad at kommentere, for det er det sidste jeg har brug for pt.

masser af kærlighed herfra 

Anmeld

6. september 2013

Viventerjer

Har selv været igennem 3 IVF behandlinger og et laaaaangt udredningsforløb inden .. Ved hvordan du har det!! Kram til dig .. Havde mistet troen til sidst, og så lykkedes det aligevel .. Sender en masse positive tanker din vej, i håb om at det en dag også lykkedes for dig.. Ved godt det ikke hjælper jeg siger de ting .. Så du skal have helt lov til at være ked og skuffet !!

Knus herfra

Anmeld

6. september 2013

Anonym trådstarter

LilleSmølf skriver:

Jeg kan ikke engang sætte min ind i hvor hårdt det er men det er altså IKKE din skyld. Du kan ikke gøre for at din krop gør som den gør.

Jeg er sikker på det nok skal lykkes på den ene eller anden måde og at I får en superfin mirakel-baby ud af det (:

TAk
Jeg må indrømme at det er svært at holde gejsten...
Jeg skal fortælle manden det idag og kan næsten ikke bære både min og hans skuffelse..... Jeg ved han bliver knust!!
HAn ,HAR gjort sit job til UG, Mmen jeg fejler..... Sådanne har jeg det!!

Anmeld

6. september 2013

Anonym trådstarter

FrkRaarup skriver:

Tak Jeg skal jo slet ikke brokke mig når jeg ved hvad du har været gennem!!!!!

Anmeld

6. september 2013

FrkRaarup

Anonym skriver:

Tak Jeg skal jo slet ikke brokke mig når jeg ved hvad du har været gennem!!!!!

Men derfor er det jo stadig hårdt for dig. Kan sagtens forstå du er frustreret.

Vi kæmper på 6. måned for graviditet. Så kender det godt..

Anmeld

6. september 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

pspåpræci

Så langt er jeg ikke nået endnu...jeg er iui

Men kan godt forstå dig - for ny virker chancerne jo større, fordi man ved at ægget ER befrugtet...også sætter det skidt sig bare ikke fast

Det er en kompliceret verden af føleser, skemaer, aftaler, "du skal" og "du må ikke", det her barnløshedshalløj.

Tag en ordentlig tudetur- straf noget der godt må smadres - og få det negative ud af kroppen, så du kan få noget nyt og positivt ind igen!

Lige præcis. Jeg forlader klinikken som værende gravid, ægget er befrugtet har delt sig som ønsket, lagt det rette sted, men alligevel formåer jeg ikke at passe på det!!!!!! På klinikken sagde de jo nærmest at det var guldæg og jeg skulle tro på de for de var overbeviste om det lykkes med SÅ flot et æg!
Det hårdest er at skulde informere manden idag.... HAvde jo håbet at det bare var en lille blødning men den tager jo til.... Så håbet har forladt mig!!!!

Anmeld

6. september 2013

Anonym trådstarter

FrkRaarup skriver:

LJEJEGSRUSTISTILSTILLSTILLESTILLSTILSTIRU

Men derfor er det jo stadig hårdt for dig. Kan sagtens forstå du er frustreret.

Vi kæmper på 6. måned for graviditet. Så kender det godt..

Hvor er du sød!!!!
Jeg stiller mig gerne bagest i køen i forhold til ,jer!!!

Anmeld

6. september 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Lige præcis. Jeg forlader klinikken som værende gravid, ægget er befrugtet har delt sig som ønsket, lagt det rette sted, men alligevel formåer jeg ikke at passe på det!!!!!! På klinikken sagde de jo nærmest at det var guldæg og jeg skulle tro på de for de var overbeviste om det lykkes med SÅ flot et æg!
Det hårdest er at skulde informere manden idag.... HAvde jo håbet at det bare var en lille blødning men den tager jo til.... Så håbet har forladt mig!!!!

ja... den type optimisme kan give bagslag

Da vi var til samtale fik vi besked på at det her nok skulle lykkedes - hurtigt!
...men intet er gået som de spåede.... vores forløb er meget rodet... de forskellige læger, er ikke engang enige i, hvor mange forsøg vi har brugt

Det er simpelthen NOE´LÅRD.... det hele..........æv.......
Men det er MEGET vigtigt at du ikke giver dig selv skylden - du er nød til at dreje fiaskoen til nogen positivt - ellers bliver man sgu ramt af en depression

Jeg har valgt at sige :

Jo længere tid der går, jo større chance er der for, at alle de ting jeg godt kunne tænke mig - er på udsalg

Jo flere ting kan jeg selv lave ! er begyndt at strikke, for at fjerne tankerne fra nederlag til succes .... nå ja om ikke andet bekræfte at jeg kan noget med hænderne...hø hø hø

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.