har i prøvet det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
9 svar
1 synes godt om
6. september 2013

natashalarsen

Var ude og spise kinesisk igår med min kæreste, får sådan en box, men det hele vokser bare i munden på mig! og fik meget mundvand bagefter, følte mig oppustet og fik det som om, lige om lidt står det ud med bræk, det gjorde der godt nok ikke men puu! men hvergang jeg spiser noget får jeg sådan en sur ad smag i min mund selvom jeg børster mine tænder er også helt vildt træt især fra morgen, det plejer heller intet problem at være, også har jeg en stikken i brysterne nogen gange, ikke så voldsomt men kan mærke de er der..
andre der har stået i denne situation, og hvis jeg er gravid er jeg kun 2+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

Sijac

natashalarsen skriver:

Var ude og spise kinesisk igår med min kæreste, får sådan en box, men det hele vokser bare i munden på mig! og fik meget mundvand bagefter, følte mig oppustet og fik det som om, lige om lidt står det ud med bræk, det gjorde der godt nok ikke men puu! men hvergang jeg spiser noget får jeg sådan en sur ad smag i min mund selvom jeg børster mine tænder er også helt vildt træt især fra morgen, det plejer heller intet problem at være, også har jeg en stikken i brysterne nogen gange, ikke så voldsomt men kan mærke de er der..

Hvad har du brugt af prævention og hvornår er du stoppet med det?
Tror på ingen måde at det kan have noget at gøre med en mulig graviditet, du vil, hvis du er gravid, kun være 4 dage henne så det kan ikke være derfor.

Anmeld

6. september 2013

natashalarsen

Sijac skriver:

Hvad har du brugt af prævention og hvornår er du stoppet med det?
Tror på ingen måde at det kan have noget at gøre med en mulig graviditet, du vil, hvis du er gravid, kun være 4 dage henne så det kan ikke være derfor.

vi har ingen brugt i 4 måneder, og det er pb2 .
men da jeg havde prævenstationer brugte jeg hormon spiral

Anmeld

6. september 2013

Kløver

Med mindre du er længere henne vil jeg heller ikke sige det er graviditet da ægget kun lige er ved at blive befrugtet

Anmeld

6. september 2013

MHB

natashalarsen skriver:

Sådan får jeg det hver gang jeg spiser en chinabox næsten (så det gør jeg ikke)  men jeg tror det er fordi der er så meget olie og friture i... Jeg tror helt ærligt ikke at det har noget med graviditet at gøre..

Anmeld

6. september 2013

natashalarsen

Maja84 skriver:

Med mindre du er længere henne vil jeg heller ikke sige det er graviditet da ægget kun lige er ved at blive befrugtet

det bliver spænende at se men vil først teste dn 16/9

Anmeld

6. september 2013

natashalarsen

MHB skriver:

Sådan får jeg det hver gang jeg spiser en chinabox næsten (så det gør jeg ikke)  men jeg tror det er fordi der er så meget olie og friture i... Jeg tror helt ærligt ikke at det har noget med graviditet at gøre..

okay . tak for svar. jeg får det næsten bare ved varm mad osv, og det nemlig først startet ligeså stille .. men baaah det nok intet

Anmeld

6. september 2013

Kløver

natashalarsen skriver:

det bliver spænende at se men vil først teste dn 16/9

Spændende,
men selvom det nok ikke har noget med graviditet at gøre så kan du jo sagtens være heldig at teste positivt den 16

Anmeld

6. september 2013

natashalarsen

Maja84 skriver:

Spændende,
men selvom det nok ikke har noget med graviditet at gøre så kan du jo sagtens være heldig at teste positivt den 16

tja. det håber jeg da, vi har også været igang i 4 måneder nu

Anmeld

6. september 2013

Kløver

natashalarsen skriver:

tja. det håber jeg da, vi har også været igang i 4 måneder nu

Vi har været igan i 7 mdr så håber meget det her bliver sidste omgang hormonbehandling ( dog kun 3 forsøg ved gynækologen)

Krydser for nogle positive test så vi kan få nogle sommerbørn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.