Hjalte seks måneder (07.09.2013)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2013

M (:

helle85 skriver:

hvor er han fint, og det er da rigtig godt at han er fuldt ud med motorisk nå han er født for tidligt

Ja, han har på alle punkter glemt, at han er født for tidligt. Han har længe været en lille fis sammenlignet med de andre i min MG/TG, men det er ikke længere tilfældet! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

M (:

BigHope13 skriver:

WOW, faldt nærmest af stolen, kan jo slet ikke passe at han allerede er 6 måneder i morgen

han er som altid bare super charmerende at kigge på , og hvor lyder han bare til at være super dygtig.
Hvor må det bare være dejligt at hans gylperi er mindsket markant

Haha, er glad for at jeg ikke er den eneste - jeg tager mig selv i at tælle måneder, men altså, lige meget, hvor meget jeg tæller, så ender jeg på seks måneder.. 

Ja, er super stolt af min lille basse! 

Det er SÅ dejligt. Specielt, nu hvor han får grød, for han ødelægger jo al sit tøj med det gylperi - specielt nu, hvor det er mos i diverse kulører.. 

Anmeld

6. september 2013

M (:

Monski skriver:

Ej hvor er han bare helt exceptionelt sød!!
Du har en VIRKELIG flot søn.

Tusind tak, hvor er det sødt sagt!  

Er så dejligt, når man kan fornemme, at der VIRKELIG er noget bag ordene, er ofte i tvivl om, om folk bare siger "ej, hvor er han sød" bare fordi "man bør"..  Og jeg er jo nok ikke specielt objektiv i vurderingen af hans lækkerhed - jeg synes jo han er den lækreste babydreng i verden..

Anmeld

6. september 2013

M (:

Anonym23 skriver:

Super dejlig opdate!
Hvor er han bare blevet stor!
Hvor er det skønt at han er sådan en glad dreng!
Tillykke med "halvårsdagen"

Ja, han er blevet kæmpes stor! Særligt, hvis man holder et nyfødt-billede og et 6 mdr.s billede overfor hinanden - så er det HELT vildt den forandring, der er sket.. 

Mange tak!

Anmeld

6. september 2013

M (:

christina92 skriver:

1/2 ÅR!!!!!!!!!!!!!!!1

Det kan jo ikke passe

Hvor er det fantastisk at han er blevet så stor! Han vil bare frem i verden. Han vejer næsten lige så meget osm tiger

Du må være ved at sprænges at stolthed så dygtig som han er. Det re jo hel vild!

Nej, jeg tror også jeg har talt forkert! 3 måneder passer vist bedre?

Hahaha, ups, ja, han havde lige pludselig fart på - syntes næsten det var lidt pinligt, at han havde taget 900 gram på på 3 uger.. 

Jeg er SÅ stolt! Ved ikke om han er specielt dygtigt motorisk, men er alligevel ved at revne af stolthed - men hvis du synes han er sej, så bliver stoltheden da ikke mindre.. Tiger er jo MEGA sej udviklingsmæssigt!  

Anmeld

6. september 2013

M (:

Lotus86 skriver:

Sikke en dejlig update

Han lyder bare til at være en skøn lille fyr der ikke spilder tiden Dejligt at grøden er så stor en succes

Hihi, ja, så fik jeg den skrevet

Ja, det er virkelig bare dejligt, at han spiser (næsten) alt, der bliver serveret! I dag har han kværnet en hel avokado og til aftensmaden tester vi igen med kartofler og broccoli

Anmeld

6. september 2013

M (:

FrkZier skriver:

ÅÅÅH hvor jeg elsker det billede hvor ham og Aya kigger på hinanden!!!

og så det også ret sejt det hvor han 'kører bil'

ja jeg stemte jo klart for han skulle have lov at smage lidt is, synes sgu du er så sippet

Jeg glæææder mig til at se ham igen, han er simpelthen bare den nr2 sødeste babydreng i verden

Ja, det er SÅ godt et billede Ayasmor lige fik fanget der!  

Haha, ja, det var Sara (den tosse), der lige skulle lære ham at køre bil, mens jeg var inde på tanken efter coooola.. Det kunne vi jo ikke køre helt til Jylland uden  

Haha, ja, det er sgu en skodmor han har fået sig! 

Aaaaarg, han er nummer 1, men DU har nummer 2 sødest

Anmeld

6. september 2013

christina92

M (: skriver:

Nej, jeg tror også jeg har talt forkert! 3 måneder passer vist bedre?

Hahaha, ups, ja, han havde lige pludselig fart på - syntes næsten det var lidt pinligt, at han havde taget 900 gram på på 3 uger.. 

Jeg er SÅ stolt! Ved ikke om han er specielt dygtigt motorisk, men er alligevel ved at revne af stolthed - men hvis du synes han er sej, så bliver stoltheden da ikke mindre.. Tiger er jo MEGA sej udviklingsmæssigt!  

Jeg synes det er SÅ flot han har taget så meget på, på så kort tid!

Og jeg synes bestemt han er sej og utrolig godt med!!

Anmeld

6. september 2013

M (:

christina92 skriver:

Jeg synes det er SÅ flot han har taget så meget på, på så kort tid!

Og jeg synes bestemt han er sej og utrolig godt med!!

Haha ja, han får i hvert fald mad nok! Meeeen, han må nu gerne lige sætte farten lidt ned! 

Det er jeg glad for at høre!

Sidder lige og lurer billeder fra det sidste halve år, og HOLD DA OP, der er sket meget! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. september 2013

christina92

M (: skriver:

Haha ja, han får i hvert fald mad nok! Meeeen, han må nu gerne lige sætte farten lidt ned! 

Det er jeg glad for at høre!

Sidder lige og lurer billeder fra det sidste halve år, og HOLD DA OP, der er sket meget! 

Ja det er hel vildt!

Han er altså bare smækker han er!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.