Vil det være for meget for mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
7 svar
3 synes godt om
6. september 2013

Anonym trådstarter

Hvis nogle ved hvem jeg er, så vær sød at tie stille da intet er sikkert, men

Siden min eks og jeg gik fra hinanden for 19 mdr siden har jeg boet tre forskellige steder. Det første sted havde jeg som single ikke råd til at blive i og flyttede derfor i en mindre lejlighed. Da jeg så fandt sammen med min nye kæreste flyttede vi i en større lejlighed.

Nu er der så en mulighed for at vi kan komme tilbage til den første lejlighed igen. Vi foretrækker den anden da der er egen gård til, hvilket er rigtig godt da jeg jo har mit barn på næsten 6 på samvær og vi venter et barn sammen, men så er mit spørgsmål

vil det være for forvirrende for mit store barn hvis vi flytter igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

Bshizzle

Det kommer helt an på hvordan barnet er 

Flytter i væk fra den skole han går på? 

Jeg har flyttet 5 gange og boet i 2 forskellige sommerhuse med min dreng Igennem de 6 år. 

Men han har hele tiden gået i hans BH og den skole han går på nu.. 

Har bare måtte køre lidt længere. 

Han savner selvfølgelig nogle af de BH venner han så meget inden vi flyttede til en anden by, men han er faldet meget til efter. 

Men her har det været en fordel at holde kontakten med de venner han flyttede væk fra, så de kan lave lege dage sammen. 

Anmeld

6. september 2013

MorDk

Altså jeg tror på at mange ryk kan forvirre barnet og sætte spor. Men der er jo nogle der er NØD til at flytte og så er det sådan det er.

Min søn har flyttet 1 gang og han er knapt 3 år. Han klarede det flot! Vi flytter helst KUN 1 gang til. Og man kan ikke spå om fremtiden... men jeg tror det er bedst at undgå for mange ryk.

Anmeld

6. september 2013

Mettefpigen

Børn er forskellige.... Bassen og jeg flyttede fra hans far i marts og hjem til min mor mens jeg fandt en lejlighed.... Der boede vi 3 måneder også flyttede vi rn ny lejlighed.... I starten kunne jeg godt mærke at han lige skulle se det hele an, men nu er der ikk noget... Han er lige blevet 2..

Men prøv at snak med dit barn om det :-)

Anmeld

6. september 2013

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Det kommer helt an på hvordan barnet er 

Flytter i væk fra den skole han går på? 

Jeg har flyttet 5 gange og boet i 2 forskellige sommerhuse med min dreng Igennem de 6 år. 

Men han har hele tiden gået i hans BH og den skole han går på nu.. 

Har bare måtte køre lidt længere. 

Han savner selvfølgelig nogle af de BH venner han så meget inden vi flyttede til en anden by, men han er faldet meget til efter. 

Men her har det været en fordel at holde kontakten med de venner han flyttede væk fra, så de kan lave lege dage sammen. 

der er max. 1 km fra vores nuværende lejlighed til den anden så h*n bliver ikke flyttet fra sin børnehave - især ikke fordi min eks er bopælsforælder...

Anmeld

6. september 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Børn er forskellige.... Bassen og jeg flyttede fra hans far i marts og hjem til min mor mens jeg fandt en lejlighed.... Der boede vi 3 måneder også flyttede vi rn ny lejlighed.... I starten kunne jeg godt mærke at han lige skulle se det hele an, men nu er der ikk noget... Han er lige blevet 2..

Men prøv at snak med dit barn om det :-)

Han kender den anden lejlighed godt da vi jo selv boede i den i et par måneder og en fra min familie bor i den lige nu...

Anmeld

6. september 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

det

Han kender den anden lejlighed godt da vi jo selv boede i den i et par måneder og en fra min familie bor i den lige nu...

Det ved jeg, men derfor synes jeg stadig det ville være en god idé at snakke med ham..... Og høre hvordan han har det med det hele...

Anmeld

6. september 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Det ved jeg, men derfor synes jeg stadig det ville være en god idé at snakke med ham..... Og høre hvordan han har det med det hele...

ja... det er selvfølgelig rigtigt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.