Se hvad manden min har lavet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2013

K&S

Faith skriver:

Ja det er en køjeseng

Arh, det havde jeg ikke lagt mærke til 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Hvor er den bare godt lavet

Anmeld

5. september 2013

Faith

bøllen skriver:

Smart  Den er ski sej . Tænkte på om han skulle lave 2 

Har selv tvilling drenge som sov sammen til de var 6-7 år . De nød det. 

Tror slet ikke mine drenge kan finde ud af at sove i hver deres værelse. De er dybt afhængige af hinanden. I børnehaven har de flere gange forsøgt at skille dem ad på hver deres stue når de skal spise madpakker. Hver gang kommer Mikkel hjem med en næsten urørt madpakke. Emil er lidt bedre til det, men skal helst kunne se Mikkel hele tiden.

Har dine drenge også haft det sådan? Hvilket forhold har de til hinanden i dag?

Anmeld

5. september 2013

helle85

Faith skriver:

Har 2 drenge der er fuldstændig skudt i Brandmand Sam. ALT skal være med Brandmand Sam

Deres far tog udfordringen op og besluttede at designe en seng der er en tro kopi af Jupiter (brandmand sams brandbil).

Han købte materialerne og gik så ellers i gang.

Her er det foreløbige resultat. Sengen er endnu ikke færdig, men synes alligevel lige i skal se den.

ALT er lavet fra bunden!

hvor er den bare fin

Anmeld

5. september 2013

bøllen

Faith skriver:

Tror slet ikke mine drenge kan finde ud af at sove i hver deres værelse. De er dybt afhængige af hinanden. I børnehaven har de flere gange forsøgt at skille dem ad på hver deres stue når de skal spise madpakker. Hver gang kommer Mikkel hjem med en næsten urørt madpakke. Emil er lidt bedre til det, men skal helst kunne se Mikkel hele tiden.

Har dine drenge også haft det sådan? Hvilket forhold har de til hinanden i dag?

Vores gik på hver deres stue men tror ofte de søgte hinanden ( ved det faktisk ikke ) 

går jeres på samme stue ??

vores har været meget afhængig af hinanden , og sjældent de lavede noget alene. Nu er de store ( 12 ) og de har et kærligheds/ had forhold ( ej voldsomt sat op ) men de er meget efter hinanden men omvendt spørger de som det første efter hinanden . Syntes deres forhold bære bræg af den ene er meget sensitiv . Og det giver desværre en del konflikter imellem dem

Anmeld

5. september 2013

Faith

bøllen skriver:

Vores gik på hver deres stue men tror ofte de søgte hinanden ( ved det faktisk ikke ) 

går jeres på samme stue ??

vores har været meget afhængig af hinanden , og sjældent de lavede noget alene. Nu er de store ( 12 ) og de har et kærligheds/ had forhold ( ej voldsomt sat op ) men de er meget efter hinanden men omvendt spørger de som det første efter hinanden . Syntes deres forhold bære bræg af den ene er meget sensitiv . Og det giver desværre en del konflikter imellem dem

Ja de går på samme stue.

Vi var til opstartssamtale i mandags og fik at vide at de konstant søger hinanden. De leger ikke rigtig med de andre, og deltager ikke i lege sammen med de andre. Pædagogen sagde dog at vi ikke behøver være så bekymrede. De er stadig så nye og skal lige lære stedet og spillereglerne at kende.

Anmeld

5. september 2013

Babiesontheway

Fantastisk! hvor er han sej!

Anmeld

5. september 2013

bøllen

Faith skriver:

Ja de går på samme stue.

Vi var til opstartssamtale i mandags og fik at vide at de konstant søger hinanden. De leger ikke rigtig med de andre, og deltager ikke i lege sammen med de andre. Pædagogen sagde dog at vi ikke behøver være så bekymrede. De er stadig så nye og skal lige lære stedet og spillereglerne at kende.

Uden at gøre mig klog i det tror jeg heller ikke i skal bekymre jer. Det er jo naturligt for dem at søge hinanden. Er sikkert på det nok skal komme . 

Vores den ene var med i en lille drengegruppe den anden havde lidt svært ved at finde kammerater på hans stue og søgte gerne bror med slæng .

men mon ikke de søger de andre når de er faldet mere til ( lyder som de er rimelig nye )

Anmeld

5. september 2013

Faith

bøllen skriver:

Uden at gøre mig klog i det tror jeg heller ikke i skal bekymre jer. Det er jo naturligt for dem at søge hinanden. Er sikkert på det nok skal komme . 

Vores den ene var med i en lille drengegruppe den anden havde lidt svært ved at finde kammerater på hans stue og søgte gerne bror med slæng .

men mon ikke de søger de andre når de er faldet mere til ( lyder som de er rimelig nye )

De har kun gået der i 4 måneder og er da også så småt begyndt at nævne de andre børn når vi sidder og spiser. Det er store fremskridt

Det er jo ikke negativt at de er så tætte, men jeg ville nu også gerne have at de fik venner udover hinanden.

Anmeld

5. september 2013

AnthonsMor

Faith skriver:

Har 2 drenge der er fuldstændig skudt i Brandmand Sam. ALT skal være med Brandmand Sam

Deres far tog udfordringen op og besluttede at designe en seng der er en tro kopi af Jupiter (brandmand sams brandbil).

Han købte materialerne og gik så ellers i gang.

Her er det foreløbige resultat. Sengen er endnu ikke færdig, men synes alligevel lige i skal se den.

ALT er lavet fra bunden!

Hvor er det sejt altså!

Skulderklap til din mand!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.