Gaveideer til 4 års fødselsdag DRENG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2013

Kløver

Hjaltesmor skriver:

Er det ikke til mindre børn?
Min dreng på 4 legede med det, da han var 2 år... Netop det du linker til.

Det kan godt være, men kunne da godt være en dreng på 4 kunne synes det var sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

Hjaltesmor

Maja84 skriver:

Det kan godt være, men kunne da godt være en dreng på 4 kunne synes det var sjovt

Ja bestemt. Jeg ville bare lige nævne det, når nu jeg havde den anden erfaring.

Min egen på fire leger lige nu med rangle og daskestativ (skal snart være storebror), så når baby-legetøj kan blive populært igen, så kan vuggestuelegetøjet det sikkert også.

Anmeld

6. september 2013

Tullemor

har også en 4-års føs'da lige om hjørnet og her er ønskerne:

- flyverdragt

- vinter støvler

- termotøj

- duplo tog+bane 

- voksendyne/pude+betræk

- udvalgte tegnefilm

- parkeringshus til alle bilerne

Anmeld

6. september 2013

bøllen

Maja84 skriver:

http://www.sundleg.dk/lasehus-trae.html#.UinFnKYaz CQ

Vi har tænkt at ønske sådan et til vores søn her til jul/fødselsdag

Den ser fin ud  Men kan ikke rigtig spotte hvilken alder den henvender sig til ? Tænker om den hurtig bliver kedelig

Anmeld

6. september 2013

bøllen

Hjaltesmor skriver:

Lego samlesæt har han ønsket - og fået - en del af.

Desuden en ukulele, plekter, puslespil, geomac, plusplus, autostol til dukken og et balancespil.

Hvad mon ukulele er ?? 

Geomac kunne måske være noget ... Det er ski heller ikke nemt når der er større børn der har det meste som jo er gemt

Anmeld

6. september 2013

bøllen

Tullemor skriver:

har også en 4-års føs'da lige om hjørnet og her er ønskerne:

- flyverdragt

- vinter støvler

- termotøj

- duplo tog+bane 

- voksendyne/pude+betræk

- udvalgte tegnefilm

- parkeringshus til alle bilerne

Overvejer faktisk praktiske ting , som ekstra vinterstøvler , stor dyne+ pude. Legetøj har han bare SÅ meget af. Både sit eget men også fra hans 2 storebrødre. 

Har faktisk overvejer en spillemaskine , men ved ikke om han er for lille. Vi skal nemlig på ferie til foråret , en flyvetur på 11 timer så tænkte det måske var en god ide

Anmeld

6. september 2013

Hjaltesmor

bøllen skriver:

Hvad mon ukulele er ?? 

Geomac kunne måske være noget ... Det er ski heller ikke nemt når der er større børn der har det meste som jo er gemt

En ukulele er en slags musikinstrument som minder om en guitar. Den er dog meget mindre og passer derfor godt til et barn. )

Det købes i rigtige musikforretninger (det er et rigtigt instrument, som voksne også spiller på - der ser det bare skørt ud, fordi de er så små). Men fordi det er et rigtigt instrument, er lyden også mere til at holde ud at høre på end alt muligt plastikskrammel fra legetøjsbutikker.

Min søn har et hav af instrumenter (xylofon, rasleæg, mundharmonika, bongotrommer, blokfløjte mv.) Hans ukulele var gået i stykker, så han have selv ønsket en ny. Næste skrift bliver et lille klaver eller et keyboard

Anmeld

6. september 2013

bøllen

Hjaltesmor skriver:

En ukulele er en slags musikinstrument som minder om en guitar. Den er dog meget mindre og passer derfor godt til et barn. )

Det købes i rigtige musikforretninger (det er et rigtigt instrument, som voksne også spiller på - der ser det bare skørt ud, fordi de er så små). Men fordi det er et rigtigt instrument, er lyden også mere til at holde ud at høre på end alt muligt plastikskrammel fra legetøjsbutikker.

Min søn har et hav af instrumenter (xylofon, rasleæg, mundharmonika, bongotrommer, blokfløjte mv.) Hans ukulele var gået i stykker, så han have selv ønsket en ny. Næste skrift bliver et lille klaver eller et keyboard

aahaaaaa så blev jeg så klog det lyder som en vaskeægte musiker i har i huset  

Anmeld

6. september 2013

Helle Nielsen

bøllen skriver:

Hejsa

turtles hitter også her, han har arvet alle store brødres , samt biler, borg, motorcykel, robot, helikopter mm. Ellers et super bud

Kan man egenligt stadigvæk købe turtles ??

Ja, man kan købe masser af Turtels, med meget udstyr til.

Anmeld

6. september 2013

Kløver

Hjaltesmor skriver:

Ja bestemt. Jeg ville bare lige nævne det, når nu jeg havde den anden erfaring.

Min egen på fire leger lige nu med rangle og daskestativ (skal snart være storebror), så når baby-legetøj kan blive populært igen, så kan vuggestuelegetøjet det sikkert også.

Ja da var heller ikke negativt glemte vist bare en smiley

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.