Hej tøser, er der ikke nogle af jer dygtige tegnere som kan hjælpe mig med at lave nogle motiver at brodere på kræmmerhuse.
Jeg er simpelthen et fjols til at tegne og deror er det lidt et problem for mig at lave nogle ordentlige motiver.
Sagen er den at motiverne kun skal være stregtegninger.
Altså for eksemåpel et juletræ. Det skal være uden diverse pynt, altså kun omrids stregerne af selve træet....
Jeg HAR juletræ, Stjerne, hjerte og slik stok....
Kunne rigtig godt tænke mig
- Snemand
- Kagemand
- Klokke
- Nisse
- Julemand (evt. bare hovede med hue og skæg, øjne og mund)
- Nissehue
- Julesok
- Julemandens slæde.
Jeg har allerede lavet et par kræmmerhuse, og skal nok tage et billede og lægge op her senere, så I kan se hvad jeg mener i forhold til hvor simple de skal være.
Altså, jeg ønsker mig motiver af ovenstående juleting, men kun i form af omrids og evt. formstreger.
Motiverne skal enmlilg ikke fyldes ud med farve. Selvfølgelig bruger jeg forskellig farve tråd alt efter hvad motivet er.
Nogle af tingene skulle jo være rigtig nemme at tegne skulle man mene, men jeg kan bare ikke selv få de rigtige former og udtryk på motiverne.
Så tøser, jeg håber nogen af jer kan hjlpe mig, for jeg synes ikke rigtig jeg finder noget ved søgninger, som er så simpelt som jeg gerne vil have det, og jeg har ikke haft meget held med selv at tegne det.
Anmeld