til jerr bruger ppiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
12 svar
2 synes godt om
5. september 2013

Anonym trådstarter

Hurtig spøgsmål. Jeg har taget ppiller og tog min 7 dages pause. Den sidste pille jeg tog var i mandags i sidste uge. Også startede pausen der. Jeg har så taget pillen igen i tirsdags da der står at man skal tage pillen på 8 dagen. Har jeg gjort det rigtigt ? For læste igen at der står man starter altid på samme ugedag? Men jeg stoppede mandag og tog pillen tirsdag dvs næsye gang skal jeg starte en onsdag osv er det rigtigr ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

M&J87

Du skal have 7 dage hvor du ikke tager pillen, du skulle have taget den mandag.

Anmeld

5. september 2013

M&J87

Du har gjort rigtigt, jeg læste forkert. Næste gang kommer du igen til at tage den sidste pille mandag, og starte igen tirsdag. Så det kommer til at passe 

Anmeld

5. september 2013

Fuglemor

Ej nu er jeg så forvirret. Jeg har en gang fået at vide at man holder pause i 7 dage, og starter op på dag 8. Jeg holder pause fra tirsdag til tirsdag og starter op en onsdag. Hver måned er det på denne måde.

Anmeld

5. september 2013

gokkelok

Du har gjort det rigtigt.

tirsdag, ondsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag uden p-pille, er 7 dage. Tirsdag er 8. dagen, hvor du skal starte igen.

Anmeld

5. september 2013

Anonym trådstarter

M&J87 skriver:

Du har gjort rigtigt, jeg læste forkert. Næste gang kommer du igen til at tage den sidste pille mandag, og starte igen tirsdag. Så det kommer til at passe 

Ok så det bliver ved med at vlrw sådan? Pause om mandagen og starte tirsdag? Tak for svar

Anmeld

5. september 2013

B&J

du har gjord det helt rigtige

Anmeld

5. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

du har gjord det helt rigtige

Okay tak for svar. Så fremover kommer jeg til at starte op hver tirsdag efter pause

Anmeld

5. september 2013

B&J

Anonym skriver:

Okay tak for svar. Så fremover kommer jeg til at starte op hver tirsdag efter pause

ja

Anmeld

5. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja

Takker :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.