Bedøm min webshop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
11 svar
6 synes godt om
5. september 2013

TweenStar.dk

Jeg har startet webshoppen www.tweenstar.dk, med basistøj til børn 8-16 år, der er desværre ikke så meget gang i den.

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre hvad du tænker når du ser siden første gang? Virker den utroværdig? Svær at navigere på? Eller andet?

MVH

Louise, TweenStar.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

Maise86

TweenStar.dk skriver:

Jeg har startet webshoppen www.tweenstar.dk, med basistøj til børn 8-16 år, der er desværre ikke så meget gang i den.

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre hvad du tænker når du ser siden første gang? Virker den utroværdig? Svær at navigere på? Eller andet?

MVH

Louise, TweenStar.dk

Fra iPhone fungerer det rigtig dårligt. Menuen er meget mærkelig ude i højre side og det er meget uoverskueligt.

Anmeld

5. september 2013

Zelinasmor

TweenStar.dk skriver:

MVH

Louise, TweenStar.dk

Jeg synes det er til at finde rundt hvilket er super! Samtidig står der et cvr nr, tlf nr og facebook hvilket for mig virker troværdigt. Ellers kan man altid slå cvr nummeret op. 

Anmeld

5. september 2013

Silas&Mille

Synes den virker meget troværdig og den er nem at finde rundt på.

Anmeld

5. september 2013

LilleSmølf

Jeg synes at der mangler farve.

Selvfølgeligt skal det ikke være ren kaos men det virker næsten FOR simpelt i min verden. Altså, lidt for uprofessionel fordi der næsten ingenting "sker".

Den store gif/det store billede hvor der står "fri fragt" tager al opmærksomheden fra tøjet. Noget af det første jeg kigger efter er billeder af tøjet og priser og hvis det ikke er noget jeg kan se med det samme tøver jeg ikke med at kigge på en af de mange andre webshops.

Hvis jeg frit kunne ændre ville jeg nok have flytte kategorierne og mærkerne op i den øverste bjælke og det store billede ud i siden (der hvor kategorierne er nu) så det ville være lidt mere overskueligt.

Men det er kun min mening (:

Anmeld

5. september 2013

mkb123

Synes den er nem at finde rundt på, men den er lidt kedelig. Den er (for mig) for upersonlig, jeg savner farve eller noget "wauw-faktor"

Anmeld

5. september 2013

TweenStar.dk

Maise86 skriver:

Fra iPhone fungerer det rigtig dårligt. Menuen er meget mærkelig ude i højre side og det er meget uoverskueligt.

Hejsa

Ja det er korrekt, siden er ikke sat op til smartphones, desværre.

Anmeld

5. september 2013

TweenStar.dk

Tak for alle jeres rigtig gode svar, jeg havde selv lige tænkt på det med farven som flere af jer nævner. Jeg håber at få taget nogle nye billeder i den nærmeste fremtid, og så håber jeg at få lavet noget mere farve på webshoppen.

Anmeld

5. september 2013

Pcokate

TweenStar.dk skriver:

MVH

Louise, TweenStar.dk

Undskyld men den virker kedelig og uoverskuelig:/ den der lange lodrette skrift er irriterende (ihvertfald fra mobil), sorry

Anmeld

5. september 2013

ESV

Hånden på hjertet så syntes jeg den r kedelig. Og det er for mig nogle uinteressante mærker og udvalget er ikke stort nok.
Når man feks har valgt et mærke og dr er flere sider med tøj mangler jeg en næste knap. Dt jeg kan finde er en sidste side knap og det er selvfølgelig en lille ting men jeg synts den mangler.

Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.