Fustreret over at være forviret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. september 2013

Anonym trådstarter

Hej Skønne damer og herre.

Jeg er Ano der der er nogen her inde der kender mig privat, og har ikke behov for de lige høre om  situationen her.

Sagen er den er jeg er noget så frustret over min situation  Min mand og pt ude at rejse rigtig meget, så ser ham sjællent og nå vi så ses går der hygge i den og en del sex der liiiiiige skal indhentes 

Jeg har den sidste uge gået og haft det halv skidt og ondt i maven, samtidgi føler jeg mig rigtig oppustet 

Jeg havede min sidste periode med start d. 14 august og slut d 18 august. Kan jeg være blevet gravid og allerede kunne "mærke" det nu ??

Vil self bliver SUPER glad hvis jeg var, men kan stadig ikke lade vær med at tænke over hvad manden vil sige, han vil dog rigtig gerne have baby, men vi ved at han ikke kan få børn selv (det siger de kloge læger - men man har jo hørt om mirakler før) og er møj hamerende bang for hans reaktion hvis der så er baby på vej, for er bange for om han tror jeg ahr været sammen med en anden efter som vi ahr prøvet og brlive gravide i 3 år uden held, og hvis det så lige er lykkes mens han er meget væk hjemme fra 

Og kan sige med hpnde på hjertet at jeg IKKE har været sammen med nogen anden da jeg elsker min mand mere end ngoet andet i verden.

Hvad pokker skal jeg lige stille op, for er ved at drive mig selv til vandvid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

Anonym trådstarter

Slet ikke nogen der har et råd til hvad jeg lige kan gøre ??

Anmeld

5. september 2013

ESV

Anonym skriver:

Slet ikke nogen der har et råd til hvad jeg lige kan gøre ??

Altså det giver vel sig selv hvad du skal gøre. Du skal være ærlig for din mand og er du gravid og han er i tvivl om det er hans må i jo få lavet en faderskabs undersøgelse.

Anmeld

5. september 2013

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Altså det giver vel sig selv hvad du skal gøre. Du skal være ærlig for din mand og er du gravid og han er i tvivl om det er hans må i jo få lavet en faderskabs undersøgelse.

Ja det giver sig selv jeg skal være ærlig, havde jeg osse tænkt mig 

Men det er nu mere hans reaktion jeg frygter, og så lige så meget tanken om, om jeg nu er blevet gravid eller ej 

Anmeld

5. september 2013

UnderCover37

Anonym skriver:

Hej Skønne damer og herre.

Jeg er Ano der der er nogen her inde der kender mig privat, og har ikke behov for de lige høre om  situationen her.

Sagen er den er jeg er noget så frustret over min situation  Min mand og pt ude at rejse rigtig meget, så ser ham sjællent og nå vi så ses går der hygge i den og en del sex der liiiiiige skal indhentes 

Jeg har den sidste uge gået og haft det halv skidt og ondt i maven, samtidgi føler jeg mig rigtig oppustet 

Jeg havede min sidste periode med start d. 14 august og slut d 18 august. Kan jeg være blevet gravid og allerede kunne "mærke" det nu ??

Vil self bliver SUPER glad hvis jeg var, men kan stadig ikke lade vær med at tænke over hvad manden vil sige, han vil dog rigtig gerne have baby, men vi ved at han ikke kan få børn selv (det siger de kloge læger - men man har jo hørt om mirakler før) og er møj hamerende bang for hans reaktion hvis der så er baby på vej, for er bange for om han tror jeg ahr været sammen med en anden efter som vi ahr prøvet og brlive gravide i 3 år uden held, og hvis det så lige er lykkes mens han er meget væk hjemme fra 

Og kan sige med hpnde på hjertet at jeg IKKE har været sammen med nogen anden da jeg elsker min mand mere end ngoet andet i verden.

Hvad pokker skal jeg lige stille op, for er ved at drive mig selv til vandvid 

Tal med ham om at du føler dig gravid - find ud af om du er gravid og hvis han ellers ingen grunde har til, at tvivle på dig så skal det nok gå alt sammen :-)

Anmeld

5. september 2013

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Tal med ham om at du føler dig gravid - find ud af om du er gravid og hvis han ellers ingen grunde har til, at tvivle på dig så skal det nok gå alt sammen :-)

Han burde ikke havde grund til at tvivle på mig, på nogen måde.

Men kæft det er frustrende at hverken vide det ene eller det andet

Anmeld

5. september 2013

UnderCover37

Anonym skriver:

Han burde ikke havde grund til at tvivle på mig, på nogen måde.

Men kæft det er frustrende at hverken vide det ene eller det andet

Forståeligt at du er frustreret,  har du prøvet at teste?

Og er sikker på han blot blir glad 2

Anmeld

5. september 2013

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Forståeligt at du er frustreret,  har du prøvet at teste?

Og er sikker på han blot blir glad 2

Nej har jeg ikke, i det at det jo er for tideligt og har ikke lige nogen test liggende, og er et eller andet sted bange for reslutatet  Bange for der ikke er noget, men samtigig bange for der er noget og så skulle fortælle ham det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.