Mon jeg er i det forkerte fag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg er i denne her uge på kursus igennem mit arbejde. Jeg arbejder som sosu-ass på plejehjem og vi skal til at være et dementsafsnit.

Jeg er på kursus i konflikthåndtering og voldsforebyggelse. Det har været virkelig interessant, men i dag skulle vi til det fysiske.

Vi skulle lære nogle teknikker til, hordan vi vrider os fri fra fastgribelse af hænder, overfald og kvælertag. Virkelig dygtig lærer, men hold op, hvor sætter det tankerne igang ved mig.

Jeg er en lille kvinde på ikke engang 160 cm høj og vejer ca 60 kg. Bare tanken om, at jeg er på et kursus, der skal forebygge min risiko for vold og give mig redskaber til det hvis/når det sker.

Dét synes jeg er meget tankevækkende og lige i dag tvivler jeg faktisk på, om det i det hele taget er det fag, jeg skal være i. Jeg har simpelthen ikke lyst til at være i den risiko-grå-zone for at det kan ske!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

Sabsy

Anonym skriver:

Jeg er i denne her uge på kursus igennem mit arbejde. Jeg arbejder som sosu-ass på plejehjem og vi skal til at være et dementsafsnit.

Jeg er på kursus i konflikthåndtering og voldsforebyggelse. Det har været virkelig interessant, men i dag skulle vi til det fysiske.

Vi skulle lære nogle teknikker til, hordan vi vrider os fri fra fastgribelse af hænder, overfald og kvælertag. Virkelig dygtig lærer, men hold op, hvor sætter det tankerne igang ved mig.

Jeg er en lille kvinde på ikke engang 160 cm høj og vejer ca 60 kg. Bare tanken om, at jeg er på et kursus, der skal forebygge min risiko for vold og give mig redskaber til det hvis/når det sker.