Anonym skriver:
Hej alle. Håber i kan hjælpe her.
Jeg har en el regning på ca 8000 som jeg betaler af på hver måned. Den er så åbenbart ikke blevet betalt i juli måned men den er blevet betalt i august måned. Jeg har ikke tjekket netbank i juli for ag se on det er blevet betalt. Får så et brev fra elselskabey don energy om at de nu vil lukke for strømmen medmindre jeg betaler halvdelen af regningen dvs 4000 også kan jeg lave en ny afdragordning på resten af beløbet. Men jeg har slet ikke pwnge til at betale den i den her måned. Og vi er begge på kontanthjælp og har et barn. Nu bluver strømmeb lukket fra d 16 september.. hvad skal jeg gørw. Har slet ikk mulighed for at betale den så de ikk skal lukke for strømmen. :-( kan jeg låne fra kommunen ? Banken kan jeg ikk låne fra. Nogen råd?
Vil da foreslå du ringer til dem, og fortæller hvordan tingene hænger sammen.
Har du først tilmeldt den til betalings service i juni? For man skal betale regningen almindeligt, indtil den fremgår på din betalings service. Det kan godt tage over en måned nemlig.
Men giv dem et kald. Måske er de villige til bare at lade aftalen køre videre.
Har man problemer med at betale, er det værste man kan gøre, at undlade at kontakte dem.
Anmeld