regning til el selskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. september 2013

Anonym trådstarter

Hej alle. Håber i kan hjælpe her.
Jeg har en el regning på ca 8000 som jeg betaler af på hver måned. Den er så åbenbart ikke blevet betalt i juli måned men den er blevet betalt i august måned. Jeg har ikke tjekket netbank i juli for ag se on det er blevet betalt. Får så et brev fra elselskabey don energy om at de nu vil lukke for strømmen medmindre jeg betaler halvdelen af regningen dvs 4000 også kan jeg lave en ny afdragordning på resten af beløbet. Men jeg har slet ikke pwnge til at betale den i den her måned. Og vi er begge på kontanthjælp og har et barn. Nu bluver strømmeb lukket fra d 16 september.. hvad skal jeg gørw. Har slet ikk mulighed for at betale den så de ikk skal lukke for strømmen. :-( kan jeg låne fra kommunen ? Banken kan jeg ikk låne fra. Nogen råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

Anonym trådstarter

5. september 2013

CaWi

Anonym skriver:

Jeg har en el regning på ca 8000 som jeg betaler af på hver måned. Den er så åbenbart ikke blevet betalt i juli måned men den er blevet betalt i august måned. Jeg har ikke tjekket netbank i juli for ag se on det er blevet betalt. Får så et brev fra elselskabey don energy om at de nu vil lukke for strømmen medmindre jeg betaler halvdelen af regningen dvs 4000 også kan jeg lave en ny afdragordning på resten af beløbet. Men jeg har slet ikke pwnge til at betale den i den her måned. Og vi er begge på kontanthjælp og har et barn. Nu bluver strømmeb lukket fra d 16 september.. hvad skal jeg gørw. Har slet ikk mulighed for at betale den så de ikk skal lukke for strømmen. :-( kan jeg låne fra kommunen ? Banken kan jeg ikk låne fra. Nogen råd?

Vil da foreslå du ringer til dem, og fortæller hvordan tingene hænger sammen.
Har du først tilmeldt den til betalings service i juni? For man skal betale regningen almindeligt, indtil den fremgår på din betalings service. Det kan godt tage over en måned nemlig.

Men giv dem et kald. Måske er de villige til bare at lade aftalen køre videre.
Har man problemer med at betale, er det værste man kan gøre, at undlade at kontakte dem.

Anmeld

5. september 2013

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

Vil da foreslå du ringer til dem, og fortæller hvordan tingene hænger sammen.
Har du først tilmeldt den til betalings service i juni? For man skal betale regningen almindeligt, indtil den fremgår på din betalings service. Det kan godt tage over en måned nemlig.

Men giv dem et kald. Måske er de villige til bare at lade aftalen køre videre.
Har man problemer med at betale, er det værste man kan gøre, at undlade at kontakte dem.

Jeg har kontaktet dem. De sagde jeg først skal betale halvdelen igså kan de køre aftalen videre . Hun kunne gå ned tiæ 2000 hvor jeg betaler dem også køre videre med aftalen men de pebge har jeg ikk stående i dene måned :-(

Anmeld

5. september 2013

LLN

Anonym skriver:

Du må jo kontakte dem og lave en aftale.

Anmeld

5. september 2013

Anonym trådstarter

LLN skriver:

Du må jo kontakte dem og lave en aftale.

Har ringet. Vi skal først betale 2000 før en ny aftale kan træde i kraft. Ogkan først betale den næsre måned. Men har ike lyst tiæ at sidde uden strøm.

Anmeld

5. september 2013

Noneother

Hvis det er helt skidt og i begge er på KH bør du have mulighed for at søge en enkeltydelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.