Forstår det ikke (alle)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
9 svar
2 synes godt om
5. september 2013

Helloo

Har taget æltest i langtid nu. er på cyklus dag 42, hver gang mine teste er rimlig positiv ud er den hammerne negativ dagen efter.. 

Synes den var utrolig tæt på da jeg var på dag 32, og 41.. Men dagen efter har de været bragende negative.. 

Idag er de også super negative.. 

Hjælp!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

Monski

Louise6551 skriver:

Har taget æltest i langtid nu. er på cyklus dag 42, hver gang mine teste er rimlig positiv ud er den hammerne negativ dagen efter.. 

Synes den var utrolig tæt på da jeg var på dag 32, og 41.. Men dagen efter har de været bragende negative.. 

Hjælp!!

ÆL test fungere ikke ligesom graviditetstest.
Det er ligegyldigt hvor tæt den er på positiv - er den negativ, er den negativ.
Så at den er tæt på positiv, betyder ligeså meget som hvis den var helt negativ .
Sådan har jeg forstået det

Anmeld

5. september 2013

Pcokate

Louise6551 skriver:

Hjælp!!

Måske er det bare mig. Men den sidste ser positiv ud...

Anmeld

5. september 2013

Tøs85

Louise6551 skriver:

Hjælp!!

Lyder mærkeligt.. Er du sikker på du overhovedet har æggeløsning? En af mine venner fik ikke æggeløsninger efter hin havde fået et barn..

Anmeld

5. september 2013

Kofoed.

jeg synes dag 37 og 41 ser positive ud og man kan jo godt have to æl i en cyklus (tveægget tvillinger laves oftest sådan). men mon ikke de bliver negative dagen efter fordi du ikke længere udskiller det hormon? er ikke godt til de æl test endnu

Anmeld

5. september 2013

grinny

For mig at se havde du ægløsning på CD 37.

Der er ikke noget der hedder tæt på positiv eller helt negativ. Er teststregen lige tydelige og tydeligere er den positiv alt andet er negativt.

Man kan altså IKKE regne med stregens tydelighed MEDMINDRE teststregen som sagt er lige så tydelig eller tydeligere

Anmeld

5. september 2013

Helloo

tak piger. satser på den var der dag 37 

vi 

Anmeld

5. september 2013

Helloo

Kofoed. skriver:

jeg synes dag 37 og 41 ser positive ud og man kan jo godt have to æl i en cyklus (tveægget tvillinger laves oftest sådan). men mon ikke de bliver negative dagen efter fordi du ikke længere udskiller det hormon? er ikke godt til de æl test endnu

Krydser fingre!

Ikke for tvillinger, men ægløsning! 

Anmeld

5. september 2013

Helloo

Ikke andre som har prøvet lign ? 

Anmeld

5. september 2013

Helloo

Louise6551 skriver:

Ikke andre som har prøvet lign ? 

??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.