Min mor er gået fra sin mand, som ikke behandler hende godt, men han snupper penge fra hendes konto fordi han kender hendes netbank, koder og kort numre osv- kan hun skifte bank evt så han ikke længere kan sætte hendes oplysninger ind som betaling for hans køb på nettet, tlf og lign? Min mor har snakket med en ny bankrådgiver (den hun kender er på ferie og hun måtte ikke få at vide til hvornår) Og denne dumme sæk har ydmyget min mor for hendes dumhed samt nægtet at ændre på noget fordi det koster penge at lave konto og koder om (det har jeg sgu da aldrig hørt om?) og min mor kom jo ind på grædene knæ og havde brug for hjælp. Det er jo psykisk terror eksen har gang i og min mor har ikke råd til at betale sine egne regninger da hun kun lige med nød og næppe klare den økonomisk UDEN at han tar af hendes penge

Jeg har hjulpet hende økonomisk, men har ikke råd til at forære min mors eks en pose penge hver måned, så hvad gør vi nu her ud over at ligge i sengen og græde af magtesløshed? At give op er ikke acceptabelt i min verden. Ikke nu og aldrig nogensinde!
Anmeld